Is je goed recht om dat lichtelijk triest te vinden. Echter iemand die nu, zoals die zelf aangeeft, gaat lopen slijmen om zo weer actief te kunnen worden. Om vervolgens gewoon weer door te gaan met dergelijke berichten te sturen,.... . Dergelijke personen horen wat mij betreft niet online. Zeker gezien het niet de eerste keer is en hij dus aangeeft het er niet mee eens te zijn.
Dat jij vind dat het erbij hoort dat is jouw mening. Zelf vind ik dat onderling tussen vrienden ook kunnen. Helaas is niet iedereen hier van gediend en zeker niet jonge kinderen die even leuk denken te gaan voetballen. Echter onze meningen zijn niet zo relevant, aangezien we de regels van Microsoft hebben te accepteren of niet.
Het spelletje is het spelletje en daarin is het mogelijk om tijd te rekken. Dat is nu eenmaal zo. Dat jij dat als vervelend ervaart is je goed recht. Ik vind het ook irritant als mensen de bus gaan parkeren. Echter weet je niet wie er aan de andere kant aan het spelen is. Deze mensen voelen zich dus blijkbaar beledigd door jouw berichten. Je weet dat die kans er is. Zeker gezien je eerdere bans, waarom dan toch zoiets sturen. Daar zit totaal geen rendement in.
Zonde dat je dit niet inziet en je het blijkbaar niet wil snappen.
Uiteraard niet, waarschijnlijk ben je al vaker gerapporteerd,.... dan wel terecht of onterecht. Dus zijn ze uiteindelijk gaan kijken en vonden ze het reden genoeg voor een ban.
Zelf krijg ik vaak zat vervelende berichten zeker de laatste tijd. Mensen die coins willen ed. omdat ik in de top 100 sta. Als ik dan beleefd reageer is het soms bijzonder wat je naar je hoofd terug geslingerd krijgt. Dan nog rapporteer ik niemand, mensen moeten zelf maar uitvinden of het handig was. Echter de rapportage functie is er en dan zullen mensen daar gebruik van maken.
De één kan ook beter tegen wat "krachtigere" taal en vloeken dan een ander.
Laatst bewerkt: 8 feb 2017
mutantemile vindt dit leuk.