1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Das wel nice een goeie toevoeging !


    Hebben ze dat overal gedaan of alleen offline speelde net online tegen Manu maar zag niks van de graphics terug iig haha echt bizar hoeveel er weggaan als je met 2 of 3-0 voorstaat speelde net uit bij Manu ik counterde mezelf naar 0-3 en hup in de 85e min was ie weg xd
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2016
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Twee weken geleden gestart met FIFA 17 Prof Clubs samen met 2 vrienden (en 2 die nog soms meedoen). Inmiddels in divisie 1, maar nu wordt het toch wel lastig. Ik ben pas 84, m'n twee vrienden zijn 88 en 87. Maar nu komen we tegen teams met 5/6 man met allemaal 88+ en die schieten alles erin.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Keer een potje tegen mij, @ArtificialFaith en @remcorevolver ? We spelen deze FIFA niet vaak, maar zitten inmiddels divisie 3 geloof ik.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    'Normale' seasons vind ik toch vele malen leuker dan dat FUT met overpowered afstandschoten, kaarten, arcade gameplay en vol frustraties. Ben inmiddels in Divisie 1 met 54-6-2 en Brazilië speelt heerlijk. Heerlijk hoe het hier veel meer om skill gaat.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72

    Oke
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Thanks voor je input man!
     
    WorkingTitle en NuclearGoat vinden dit leuk.
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    in mijn ogen heeft FIFA 17 niks met skills te maken het is gewoon vooral heel hard rennen overpowerd schieten van afstand en continu alleen maar mensen die alleen maar met REAL BARCA Bayern enz spelen PES is vele malen beter en ook kom je veel leukere mensen online tegen die niet gaan lopen klooien zonde ik vond FIFA altijd goed maar vanaf nu geef ik PES een kans heb FIFA verkocht
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oké prima, jouw mening. Ik speel geen PES. Wel gedaan hoor. Overigens ben ik het niet eens dat het alleen maar rennen en overpowered schieten van afstand is. Ja in FUT misschien.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben het hier echt compleet mee oneens.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha inderdaad, ligt ook aan met welk team je speelt. Als ik met Heerenveen speel kom ik echt geen Real of Barca tegen hoor :+
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nee maar je merkt snel genoeg wanneer je met mindere teams speelt je zo een leuker spel hebt dan al die boys die alleen maar met brazilie barca real bayern enz spelen dat verveelt gewoon
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dus wat is het probleem?
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    er is geen probleem pik vind t alleen jammer dat FIFA online zo heel erg hard achteruit is gegaan ik was altijd een echte FIFA man maar ik vind PES gewoon beter qua online en qua gp FIFA is compleet maar word online gewoon teveel verziekt door mensen die t spelen maar helemaal niks met voetbal hebben.
     
  14. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Bidle en Mallakai vinden dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heer-lijke bal :D

     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Binnenkort doe ik weer mee aan een groot FIFA toernooi. Vorige keer de finale verloren met penalties (destijds met Marseille) als 4 sterren team. Nu wordt er met 3 sterren teams gespeeld. Iemand die een leuk team kent met all-round prima spelers? Bij voorkeur verdediging die niet te traag is (minstens 60+ pace), fysiek middenveld en beweeglijke voorhoede.

    Puur qua ratings heb ik tot dusver LA Galaxy op het oog.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2017
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Welk toernooi?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is geen EA toernooi of iets dergelijks, maar een zelf opgezet toernooi binnen mijn oude faculteit. Deden vorige keer ruim 60 man aan mee, dus was een groot succes - op de finale na. ;)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Na flink wat potjes hebben twee vrienden en ik gisteren eindelijk ons doel behaald met profclubs.. titel divisie 1. Met een overtuigende reeks van 8 winsten op rij met steeds ruime uitslagen. Apart hoe je soms in een lekkere flow kan zitten en een andere keer totaal niet.
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Profclubs is sowieso gaaf. Veel leuker met een groepje spelen, vooral als het lekker gaat. Vorig jaar ook divisie 1 gewonnen, dit jaar helaas nog veel te weinig gespeeld...
     

Deel Deze Pagina