1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vast niet. Niet iedereen zal spelen als "Hunter". Dit is gewoon een generieke naam in het spel die je ook kan kiezen als je je poppetje maakt in FUT. Niks nieuws. Echter knallen ze nu een verhaal om je "karakter" heen om je zo meer in het spel te betrekken. Voor andere leuk maar ik zal er geen gebruik van gaan maken.

    Ben gewoon benieuwd wat de game gaat brengen. Zeker vanwege de Frostbite engine.

    Beste EA, kom eens met dynamisch weer aub...
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij de trailer staat :
    Reken er maar op dat je in die story mode alleen als Alex Hunter kan spelen en alleen in de EPL.

    Wel een leuk idee overigens (al is het dus wat beperkt nog) maar ik ben vooral benieuwd naar reguliere gameplay verbeteringen.
     
  3. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Gameplay (offscreen), wel erg kort filmpje.

     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  4. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik twijfel nog of ik de super deluxe edition zal halen zoals alle jaren ervoor of nu gewoon de "normale" versie te halen. Dit jaar viel het me zwaar tegen kwa extra's en de pakketjesdie ik kreeg zat geen drol in beste speler die ik heb gekregen was John Terry tot nu toe :confused:

    Voor de rest ben ik erg enthousiast over de Frostbite engine en erg benieuwd hoe het spel zal aanvoelen ( verwacht er veel van ). En Alex Hunter ideaal! Eindelijk eens wat meer betrekking tot je karakter eindelijk iets realistisch. En ja je kan alleen maar BPL spelen (hoogstwaarschijnlijk) maar ey komop ze maken dikke stappen voorwaarts en ook dit zal in de toekomst uitgebreid worden.

    Ik kan iig niet wachten tot 17 komt!
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb afgelopen jaar de deluxe edition gekocht (dat je 20 weken twee jumbo packs per week krijgt). Mijn beste speler die ik eruit haalde was Azpilicueta. Never again, dus :)
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Doet het niet,... ;-(
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ach ja het kan ook anders,.... ik had met Fifa16 een achterlijk superteam en weet ook zeker dat dat niet meer haalbaar zal zijn. Ergens wel jammer, maar afgelopen FIFA was ook bespottelijk, bij mij dus, hoe er gesmeten werd met alle toppers. :)

    Uiteindelijk een kwestie van geluk hebben en afgelopen jaar was ik aan de beurt. O-)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Goed naar NBA 2k gekeken trouwens :p
    Hopelijk is het verhaal wel iets beter :lol:
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Veld ziet er weer een tikkeltje mooier uit, maar de gameplay lijkt totaal niet te zijn aangepast. Komt weer erg rommelig over.

     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gameplay lijkt mij juist wel wat anders te zijn. Maar wat is dat met die penalty's 8)
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wat was dat dan voor een kanonskogel op 3:00min? :eek:
    Vind het grafisch als geheel zeer prettig ogen, maar de gameplay geeft inderdaad weer de twijfels... |:-
     
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    De gameplay is goed hoe het nu is in fifa 16, ze moeten daar niet veel aan veranderen. Ze moeten dingen uitbreiden zoals profclubs
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik ben benieuwd vind de eerste dingen die ik tot nu toe gezien heb nice maar wacht wel ff af op de volledige game. :) vind die carriere vernieuwing wel heel vet van mij mogen ze ook wel wat meer officiele stadions erin zetten.
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Van mij mogen ze het verdedigen wel weer aanpassen. Kan er maar niet aan wennen in fifa 16. het voelt log en het ziet er belachelijk uit als je continue als een bus om een aanvaller heen draait.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Beetje stroperige gameplay, weinig verandering qua animatie ook en tussenfilmpjes. Ik zie een FIFA 15.2 vooralsnog.
     
  17. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik denk dat je sowieso eerst de demo moet gaan spelen, voordat je er echt een oordeel over kan vellen. Vaak merk je dan pas echt de verandering. Maar ben het wel met jullie eens dat het zo lijkt.
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ze moeten ook echt de scheids aanpassen die in FIFA 16 voor elk klein duwtje in de zestien meter een penaltykick geeft.
     
  19. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik weet niet of je de laatst tijd hebt gespeeld, maar dat is naar mijn mening al stukken verberterd. Ik erger me vooral als er buitenspel wordt gelopen en het een lange tijd duurt voordat er gefloten word of dat je gewoon door kan spelen (door een onderschepping) en de scheids het hele spel plat legt puur duur die buitenspelbal die toch niet aan zou komen.
     
    pG Montana vindt dit leuk.
  20. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    +1 vooral het buitenspel gedeelte wordt er gek van!
     

Deel Deze Pagina