1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wel vet hoor, Career mode blijft leuk met sliders om de AI wat minder hinderlijk te maken en als je het realistisch probeert te houden, ben benieuwd.
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hopelijk zijn sliders dit jaar niet nodig.
     
    Bidle, Daz en RemcoM vinden dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zou leuk zijn als je, net als in PES, fatsoenlijk het uiterlijk van spelers kunt bewerken, met hopelijk een geweldige character creator....
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Aangezien de engine volledig nieuw is neem ik aan dat de character creator ook anders zal zijn.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Daar hoop ik dus idd ook op, maar dan hopelijk ook dat je bestaande spelers in de gane kunt aanpasse , want de bekende spelers lijken meestal wel goed, maar de mindere spelers zou ik dan graag zelf aanpassen...
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hopelijk maken ze een soort van sharesysteem zodat je ook gamefaces van andere mensen kunt downloaden, zie ik niet gebeuren tbh maar zou wel ideaal zijn.
    Op PC heb je Moddingway, is een site die ook patches maakt met gamefaces voor spelers die ze niet standaard hebben.
     
  8. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
     
    RemcoM en Bidle vinden dit leuk.
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627


    Deze trailer.
     
    Bidle en CrazY vinden dit leuk.
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nu wil ik weer Fifa '98 spelen... :D
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Door die trailer wil ik ´m kopen, maar dan zie je die gameplay beelden en dan gaat het ineens op een tempo die je in een F1 game wilt zien.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik ga gewoon lekker beide demo's spelen, maar ik verwacht dat ook dit jaar de keuze voor mij weer op PES zal vallen.
     
  13. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ziet er idd wel snel uit qua tempo, maar vind dat zelf persoonlijk een stuk beter dan Fifa 16, dat ging me toch veel te traag.
    Was heel snel klaar met die game. Op de beelden lijkt Fifa 17 een stuk vloeiender te lopen dan het vorige deel, I like it!
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is het al bekend wanneer er een demo beschikbaar komt?

    Tot nu toe zie ik enkel positieve dingen, heb er dus ook erg veel zin in.
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    13 september moet de demo uitkomen, een week later als je geen gold heb. Op de PS4 komt ie 13 september uit.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik zie liever een vergelijkings-video. FIFA 16 t.o.v FIFA 17. Wat is er anders? Wat is er nieuw? Allemaal prima dat je nu langs de lijn kan lopen ... maar wanneer krijgen we "dynamisch" weer? Waneer gaat het eens een keer spontaan regenen i.p.v 90-minuten lang? Allemaal prima dat de game nu op Frostbite loopt ... maar daar zie ik vrij weinig van.
     
  17. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Snap wel wat je bedoelt ja. Maar heb je dan niet dat je het wel vloeiender vindt ogen dan FIFA 16? Het lijkt erop dat ze wel een stuk sneller reageren en aannames zien er een stuk beter uit.
    Dynamisch weer vindt ik zelf geheel onbelangrijk, als de gameplay maar een stuk vlotter en vloeiender loopt dan FIFA 16, zal ik al heel blij zijn. Ga wel de Demo van PES 17 proberen, maar heb toch zelf altijd een warmer gevoel bij FIFA. Ben echt heel benieuwd naar beide footies. :)
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik speel FIFA al sinds ... geen idee? Lang? Voor mij is FIFA al "jaren" in essentie hetzelfde. Elk jaar is langzamer of sneller als z'n voorganger. Echter zijn er al jaren geen grote veranderingen geweest. FIFA heeft (welk deel weet ik even niet) de Collision Engine aangepakt waardoor een lichte tegenstander het fysiek aflegt tegen de ander ... tevens is het 360 graden dribbelen/draaien een dik pluspunt geweest.

    Kan niet echt een oordeel vellen over 2 filmpjes. Daarvoor zal ik de game zelf moeten spelen. Het ziet er allemaal nog er simpel uit ... spelers met een baard? Ok. Prima. Maar je zou van de FrostBite engine verwachten dat dit ook gerenderd word en dat is, vooralsnog, niet het geval. Het zijn voor mij nu voornamelijk de kleine dingen die 'et 'em doen. Grote changes zie ik dan ook niet gebeuren.
     
  19. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ja speel het zelf vanaf Fifa 99. Elke jaar heb ik het gekocht. En inderdaad, de laatste jaren is de verandering niet groot. Alhoewel ik de verandering van XBOX 360 naar XBOX one wel groot vond.
    Maar dat is een ander verhaal. En je niet over 2 filmpjes oordelen klopt, maar voor mij oogt het wat soepeler en t gaat was sneller en dat is iets wat ik liever heb. Dan dat ik bijv. met Wesley Sneijder draai en het 5 seconde duurt... Heel houterig en stroperig voelde voor mij FIFA 16 aan en dat lijkt bij FIFA 17 anders. Maarja, we kunnen zeeeker pas oordelen als we zelf lekker dat controllertje in de hand hebben en de demo kapot kunnen spelen. 8)
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De nieuwe manier van verdedigen die een aantal jaar geleden is geïntroduceerd vind ik ook een groot plus punt.

    Op een gegeven moment is het natuurlijk ook wel klaar. Je moet niet gaan veranderen om het veranderen. Als iets goed werkt, dan moet je het laten voor wat het is en er niet mee gaan klooien. Dan gaat het alleen nog om het verder perfectioneren van de bestaande gameplay. Daar kan ik op zich wel mee leven. Ik zie dat ze dit jaar aan Pro Clubs gewerkt hebben, daar ben ik in ieder geval blij mee.

    Ook al is het misschien veel van hetzelfde, ik vermaak me ieder jaar weer met de nieuwe Fifa.
     

Deel Deze Pagina