1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Maar bij elke grote teamprijs die dit seizoen uitgereikt werd was Ronaldo de grote man. Dan is het toch logisch dat als iemand de beste speler is bij de club die het grootste clubtoernooi gewonnen heeft en de beste speler bij een land dat het grootste landenprijs van het seizoen gewonnen heeft de beste speler is?

    Zoals ik net zei Ronaldo was bij Real en Portugal de meest bepalende man. Maar toch in een finale waar hij geen goede indruk achter laat toch de beslissende penalty raak schieten (cl finale) terwijl zijn grote concurrent Messi (copa finale) op dat moment juist de penalty mist.

    Ronaldo heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Portugal nog doorging na een belabberde start. Ronaldo begon geblesseerd aan het toernooi en toen Portugal er bijna uit ging tegen Hongarije stond hij op een zorgde ervoor dat ze toch doorgingen. Dat het 3e team doorgaat is niet zijn fout natuurlijk. En in de halve finale een assist en doelpunt bij een 2-0 overwinning is natuurlijk erg bepalend.

    Ik zeg niet dat hij zijn beste jaar kende, maar hij had het wel beste seizoen van iedereen. Maar denk vooral dat het meespeelt dat Messi een strafblad heeft, zo iemand als uithangbord van een game is moeilijk uit te leggen. Terwijl Ronaldo buiten het veld heel veel betrokken is bij goede doelen.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dus niet in mijn boekje. Wellicht zit er bij een minder team wel iemand die veel beter is, maar helaas door het team hebben ze de prijzen net misgelopen. De beste speler gaat bij mij om individuele prestaties en daarbij hoe in een team speelt. Dus om per definitie te stellen...... zoals je nu eigenlijk doet. Het beste team van het afgelopen seizoen daarin speelt de beste speler. De naam die het vaakst voorkomt bij alle trofeeën is Ronaldo.
    Een teamprijs staat bij mij helemaal los van de beste speler. Uiteraard zal het vaak voorkomen dat de beste speler betrokken is bij veel prijzen. Immers zal de beste speler veel geld kosten en dan zit je automatisch bij één van de betere clubs.
    Draai het anders voor de grap eens om. Als Ronaldo in 2017 niet meer bij een topclub speelt kan die dus volgens jouw redenatie geen beste speler meer zijn. Immers heeft hij dan enkel kans op een teamprijs/trofee met zijn nationale ploeg.

    Enfin, ik kijk liever naar een speler zelf.
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als Torres en Giroud kansen zouden afmaken dan zou volgens hem Griezmann de beste speler van de wereld zijn geweest.
     
  4. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Als Ronaldo bij AS Monaco gaat voetballen dan kan hij niet meer de beste zijn omdat hij dan tegen de lamme en de blinde laat zien. Daarom is de CL zo belangrijk daar spelen de beste van de beste. Daar uitblinken laat zien dat je bij de beste hoort. En natuurlijk gaat het niet puur om prijzen, maar qua statistieken stijgt Ronaldo ook boven iedereen uit. En iedereen heeft altijd een eigen mening wie de beste is, dus kan je het beste kijken naar wat de speler bereikt heeft in een seizoen.

    Nee hoor, want 22 doelpunten in La Liga en slechts 7 goals in 13 CL wedstrijden zijn simpelweg niet goed genoeg. Het gaat zoals elk jaar tussen Messi en Ronaldo. Andere komen niet in de buurt. Messi was volgens mij niet eens geselecteerd voor beste speler van Europa of hoe die prijs ook heet. Maar denk vooral dat het crimineel labeltje wat aan Messi hangt doorslaggevend is, daar wilt een FIFA niet aan verbonden worden ook al zijn ze zelf alles behalve goudeerlijk.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik geef niet direct aan dat ik het met de uitkomst niet eens ben en dat Ronaldo wel/niet beter is.
    Echter ben het niet eens met je redenering. Nu geef je voor het eerst aan dat Ronaldo uitstijgt qua statistieken. Om te zeggen dat iedereen een eigen mening heeft,... moeten we maar kijken naar wat een speler bereikt heeft met zijn team. Dat kan ik simpelweg niet volgen. Dan zou ik dus juist verwachten dat we kijken naar de statistieken van een speler en de resultaten van het team buiten beschouwing laten.
    Enfin,.. laten we het maar rusten, want we vallen in herhaling.
     
  6. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Maar ik neem aan dat je zo snapt waarom FIFA liever niet iemand als boegbeeld heeft die tot twee jaar is veroordeeld voor witwassen/belasting ontduiking. Zoals ik al aangaf telt dat volgens mij echt mee.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is uiteraard een ander onderwerp. Ik kan me voorstellen dat ze zo zouden redeneren echter zou ik het dan daar niet mee eens zijn.
     
  8. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik vind ook dat ze moest baseren op kwaliteiten op het veld. Maar het gaat hier om een behoorlijk misdrijf, het gaat niet om een vechtpartij of te hard rijden. Als ik bij FIFA in de PR afdeling zou werken zou ik echt aanraden om zo'n iemand niet op de cover te zetten. Pelé heeft ook een veel grotere naam omdat Maradona toch altijd verbonden is met drugs en andere randzaken. Hetzelfde kan gebeuren met Messi en Ronaldo. Het zou Messi ook veel geld kosten, als ik Nike of Adidas was zou ik veel liever een Ronaldo onder contract hebben.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Uh Ronaldo is nu niet opeens het boegbeeld van FIFA 17 he. Messi zijn contract met EA liep af en nu komt Reus op de cover, that's it.
     
  10. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Komt omdat Ronaldo vooral samenwerkte met PES en Real Madrid beheert ook bepaalde imago rechten van hem. Dus EA zou grof geld moeten neerleggen, en ik denk dat hun nu ook weten dat mensen FIFA toch wel kopen. En het word steeds minder belangrijk want mensen kopen het veel digitaal.

    Snap ook dat het contract van Messi niet opengebroken werd nadat nieuws over belastingontduiking. PES heeft daar maling aan want die hebben Neymar en Messi op de cover die beide schuldig zijn aan belastingontduiking en witwassen. Maar ja, die lopen ver achter op FIFA dus dan maakt een veroordeling niet zo veel uit :rolleyes:
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Reus is wel echt een kansloze coverkeus. Overschatte b-elftal speler.
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Voor het eerst sinds geen idee hoe lang, dat ik fifa ga overslaan. Vind de verbeteringen steeds kariger, het blijft voetbal spelen maar dan met "nieuwe teams"
    Ook bij fifa het gevoel dat FUT het spel maakt. Alles voor die extra inkomsten.
    Ga wel verder met andere games :rolleyes:
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou voor Griezmann zijn gegaan, jonge speler die een uitstekend seizoen achter de rug heeft.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ze hebben toch een speciale deal met Man Utd dit jaar? Dan hadden ze gewoon 3-4 sterren van utd erop kunnen zetten samen... (Zlaten, Rooney, Martial en DeGea....)

    Wat betreft beste spelers van afgelopen seizoen(en) is dat wat mij betreft Suarez, die zowel qua goals alswel assists zeer hoog scoort natuurlijk, maar daarnaast ook de hele boel op sleeptouw heeft genomen, en ook het spel LEUKER heeft gemaakt bij Barca. Voorheen was het soms een beetje teveel tiki-taka, maar daarin gaat hij prima mee, maar daarnaast doet hij ook zeer onverwachte dingen, en we zien nu veel meer individuele acties...
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Geen FIFA voor mij dus, daar ik offline speel. AI is weer RUK.
     
  16. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik zie heel veel verschillende meningen over fifa 17, heb echt heel het internet afgezocht om te checken wat iedereen ervan vind.
    Het meeste is erg positief en wat ik al eerder aangaf, volgende week is de demo er, dan kunnen we zelf pas gaan oordelen.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Damn, dit was in FIFA 16 ook al bedroevend. Zo saai om tegen een team te spelen wat alleen maar achterin rondspeelt, voorspelbaar is en nooit eens b.v. van afstand schiet.
     
  18. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Mensen konden stemmen dit jaar, dus de community heeft voor Reus gekozen.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Volgens mij waren er 4 keuzes, en geen van die keuzes was ECHT geweldig.
     
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    MightyMikeDX en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina