1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom heb ik in deze hele game, en daarmee dus ook FUT, nog altijd de nare angst om alleen maar passes via de grond te geven? Echt, passen door de lucht vind ik behoorlijk pittig, aangezien die t.o.v. de grond passes bijna nooit goed aan lijken te komen. Ik scoor gelukkig wel redelijk. Tijdens de intro wedstrijd van de game wonderlijk genoeg mijn eerste vrije trap in jaren gescoord, ook al was dat met Ronaldo.

    Moet wel zeggen dat het nog erg stroperig speelt, maar wellicht moet ik alle instellingen die op 50 staan naar 100 zetten. Ook heb ik al een glitch gehad tijdens een wedstrijd, waarbij de bal in eens verdween langs het veld en vervolgens als een raket recht op de lucht in schoot. Dit allemaal in FUT wedstrijden, offline.

    Pakketjes die ik krijg gaan later geopend worden. Heb alle standaard kaarten weg gedaan en wil dus met een schone lei beginnen. Als er een waardevolle topper inzit, CR bijvoorbeeld, dan gaat die voor flink verkocht worden. Ik gebruik dat dan als basis voor het aankopen van de rest van mijn team, standaard gouden toppers voor een zacht prijsje. De zeldzaam gouden, of die zwarte kaarten, zijn toch veel te duur. Moet de pakketten die ik nog heb ook nog openen, dus hopelijk heb ik geluk.

    Wie van jullie spelen er nog meer veel offline? Online bak ik er zelf toch niets van en ben altijd bang dat de tegenstander er mee kapt als ik een keer riant voor sta.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  2. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat is toch alleen maar mooi als je tegenstander ermee kapt,scheelt jouw weer tijd en heb je makkelijk je coins verdiend.Ik zelf speel geen 1 potje offline puur omdat ik dat onwijs saai vind
     
  3. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik ga ook na 4321 toe en maak een mooi Bpl teampje,ben nu nog te druk met handelen tmv de Lazy buyers methode
     
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166

    Als ik paar offline potten speel, ben ik daarna online weer veel beroerder. Dus speel alleen nog maar online eigenlijk
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Weet iemand die huidige rankings voor squad battles op Xbox One? Wanneer je elite 1, elite 2 en elite 3 haalt? Ik kan vandaag niet spelen maar ben zo benieuwd of ik elite 2 haal met mijn 43.000+ ranking (:
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is een verdeling. Dus je moet bij de top x% moet eindigen! Vandaar niet te zeggen qua punten.
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja snap ik, maar dacht misschien weet iemand misschien wat op dit moment de punten per rank zijn, dan heb ik een beetje een schatting haha
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ah, elite 2 is momenteel haalbaar vanaf 38.533
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat houden squad battles in?
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wedstrijden tegen teams van andere spelers (gespeeld door CPU). Voor elke moeilijkheidsgraad krijg je meer punten. Vier wedstrijden per dag (acht in het weekend). Elke week krijg je rewards gebaseerd op het aantal punten dat je gehaald hebt.

    Weet iemand trouwens wanneer we de rewards krijgen? Vannacht om 0:00 al meteen?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat ik geen kut van die mooie sierlijke schijnbewegingen snap die je de laatste jaren kan maken in de FIFA reeks. Veel te veel knoppen waarop je moet drukken om op een hoger niveau spelers voorbij te komen of om een mooi doelpunt te maken.

    En kan iemand mij vertellen waar ik mijn Xbox Live clips terug kan vinden die nog geüpload moeten worden? Had immers die vrije trap met Ronaldo, ging via de handen van de keeper het doel in. Als het goed is, is die opgeslagen, maar hij staat nog niet op de clips site omdat ik er even niet aan gedacht heb hem direct te uploaden.
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hhaha herkenbaar.. ik kan al die fancy trucjes ook niet. Maar door rustig rond te spelen en steekpasses te geven kom ik er ook wel. Divisie 1 is voor mij ook te hoog gegrepen. Divisie 2-3-4 is meer mijn niveau.
    Mezelf daarbij neergelegd, haal alsnog meer plezier daaruit dan tegen de cpu te spelen.
     
    Bidle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Rewards komen zondagnacht om 02.00 uur.

    En het zijn trouwens twaalf wedstrijden per dag op zaterdag en zondag (om de 8 uur vier nieuwe).
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Rustig mijn FUT aan het opbouwen. Alle rotzooi eruit gegooid, paar zeldzame spelers uit een pack gehad, opgesteld en in de toekomst maar aanvullen. Ik heb zo'n 15 tot 20 items te koop gezet, laat gisteravond, dus verwacht eigenlijks dat er niets verkocht is. Wisselende buy outs, puur om te kijken wie er hapt.

    Ik vergelijk altijd prijzen in game en dan zie ik erg vaak een speler die minimaal voor 300 coins op de TL staat, dat die een vraagprijs heeft van 1500 coins en een buy out van 10.000.

    Ik doe zelf altijd een stuk lager, puur om mensen de triggeren de speler of het item gelijk te kopen. Kan nog niet spelen met FUT, te weinig spelers en items. Ga rustig handelen en met de coins goedkope gouden en zeldzame spelers inslaan. Eis is minimaal 80 voor de basisspelers, minimaal 75 voor de wissels en minimaal 70 voor de reserves.

    Ze moeten bij mij allemaal goud zijn, liefst nog zeldzaam ook.

    Ik ben wel benieuwd naar jullie eisen voor spelers en de maximale prijzen die jullie ervoor willen betalen als de eventuele doorverkoop. :)
     
  15. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat zijn dit allemaal voor verhalen?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Heftig

    Probeer op internet eens te zoeken naar NIF en IF traden...

    Btw, uit je eerdere bericht. Die vrije trap in de intro game, die scoort iedereen.
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Waarschijnlijk iemand die weinig FUT heeft gespeeld. Klinkt als career mode.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vanaf het begin zou je gelijk voldoende spelers moeten hebben om te kunnen spelen. Wellicht heb je die verkocht?
    Ik volg enkel een paar spelers en daar handel ik dan mee. Max een speler of 10, omdat meerdere gewoon geen zin heeft om bij te houden. Heb in het begin wel mijn club aangevuld met van alles en nog wat. Met name om straks te verkopen. Zal er best veel houden zodat ik diverse challenges kan doen.

    Kortom geen eisen voor maximale prijzen of het moet per speler verschillend zijn. Uiteindelijk moet er ook verkocht worden, anders komt er niks binnen. Dus je kan wel hele hoge eisen stellen, maar schiet je niks mee op.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet waar, ik gaf perongeluk een voorzet omdat ik normaal op 'alternatief' speel:lol:
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als je hem een beetje in de buurt van het doel schiet gaat ie er wel altijd in.
     

Deel Deze Pagina