1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    100den CL wedstrijden?:lol:
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Europese dan ;)

    Vanaf 1996 (Arena) praktisch elk Europees thuisduel in de Arena. Daarvoor een paar in het Olympisch Stadion en de Meer. Daarnaast wat losse wedstrijden in onder meer Engeland (Newcastle, Tottenham), Spanje (Barcelona) en de EL finale van 24 mei j.l. in Stockholm. Ga jij tellen?

    Dus ja, genoeg ;) Al had ik er 3 bezocht, de belichting bij avondwedstrijden klopt niet en dat is gewoon jammer.
     
    Saaslijer en AntraXxX vinden dit leuk.
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik vind m ook lekker spelen. Verdedigen vind ik wel pittig. Maar aan de bal heb ik veel meer controle. Heb ook het idee dat een steekpass geven nu met veel meer gevoel kan. Heb al een paar heerlijke vieze gegeven.
    Maar even oefenen met dat verdedigen, dat was al nooit mijn sterkste punt :+
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Die snelle wissels zijn i.d.d. verdomde handig!
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Het blijft nog altijd een game en daar zul je altijd compromissen moeten sluiten tussen realisme en wat het beste totaalplaatje oplevert voor de game. Zoals op die foto zou ik de game echt (te) overbelicht vinden en als ontwikkelaar gooi je dan waarschijnlijk zelfs je eigen ruiten in omdat dan veel meer onvolmaaktheden zichtbaar worden die nu mooi wegvallen in het donker. Games zijn nog lang niet op een grafisch niveau dat we overal levensechte belichting op kunnen toepassen. Tenminste zo zie ik het...

    Maar goed mijn voorkeur gaat sowieso altijd uit naar iets donkerdere settings, zowel in games als in reallife. :cool:
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dit inderdaad, dat fletse vind ik zelf helemaal niks. Dan maar iets 'onnatuurlijk' donkerder.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vind het juist mooi, dat het allemaal goed kleurrijk is. Ik hou van kleurrijke games. Qua lighting ook prima.
    Spelersgezichten van dichtbij is wel stukken minder goed dan bij PES, al zitten er aantal goede tussen, zoals Rashford.

    Mourinho ziet er trouwens uit alsof hij al 70 is...
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik heb het geluk dat ik amper nog hedendaagse voetballers bij naam ken, laat staan dat ik weet hoe ze er uit zien, vind het dus allemaal wel best zo... :D

    Spelers ingame ogen grafisch verder goed in deze FIFA vind ik, komen tenminste vrij menselijk op mij over voor wat ik zo in close-up heb kunnen zien tot dusverre. Animaties en emoties ook prima. Benieuwd hoe PES 2018 daar dan overheen gaat want dat word grafisch momenteel wel de hemel in geprezen, maar daar kan ik nu nog niet over oordelen aan de hand van Youtube-videos. (naar mijn idee verdoet Konami wel teveel te tijd aan die spelersgezichten, terwijl ze hun game op zoveel andere vlakken nog steeds moeten verbeteren)
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    PES is wel echt net even beter qua gezichten. Beide games kunnen nog sterk verbeteren wat betreft haar, en FIFA komt nog steeds wat 'plastic' over soms. Op zich zijn beide games grafisch gewoon grotendeels prima, en zijn we verwend en aan het mierenneuken af en toe, maar goed, soms zit je toch even met open mond te kijken naar een character-model dat gewoon sprekend lijkt, of een schitterende animatie, etc etc, dus wanneer je daarna dan weer een speler ziet die niet/slecht lijkt, dan valt dat wellicht weer iets meer op dan vroeger wanneer je je gewoo vermaakte met Sensible Soccer... :p
     
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Tja de spelersgezichten hadden in fifa idd beter gekund maar tijdens gameplay zelf zie je dat niet. Pes heeft zeker beter werk verricht mbt de gezichten maar op de mat zelf wanneer er gewoon gevoetbald wordt oogt het naar mijn idee bij Fifa wat strakker. Qua gameplay liggen ze kwalitatief erg dicht bij elkaar. Zou me niet verbazen als praktisch dezelfde metacritic averages eruit rollen van rond de 85-87%
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Gisteren vlug een potje gespeeld vanavond de demo maar even testen :)
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Net nog weer even wat potjes gespeeld en besloten dat ik m niet ga halen. Vind het echt te stroperig. Er lijkt een vertraging in te zitten, bijv. bij tackles en soms ook bij t schieten. Ballen gaan vaak op de lat/paal en mn medespelers lopen ook niet altijd even goed mee. Daarnaast vind ik de balphysics vreemd. Vooral crossballen of uittrappen van de keeper gaan heel langzaam en met een te grote boog. Passes gaan dan weer af en toe weer als een malle.

    Er zit veel potentie in, maar het komt er voor mij nog niet helemaal lekker uit.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Stadium van Boca is overbelicht as fuck of ligt dat aan mij. Shit is helemaal wit zowat qua licht inval. En die arab stadion is een grote sepia filter.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2017
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Gelukkig ben ik niet de enige ik dacht ookal zoiets te merken ondanks dat haal ik m wel maar dan om offline tegen vrienden te spelen
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vond ik juist één van de makkelijkste in Fifa17. Gingen er bijna altijd in, hieronder één van de betere.




    Maar okay,.. eerlijk is eerlijk, die vent is ook wel een monster,.....

     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2017
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72

    Precies dit ja. Zovaal paal en lat is echt niet normaal. Rest wat je zegt helemaal bij eens. Ik ga voor pes.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja bizar. Ik dacht dat m'n tv kapot was. Dat zullen ze nog wel tweaken. Stadions van Real Madrid en vooral ook LA Galaxy zijn mooi!
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat ook, zitten weer veel exploits in. Ik heb nu alweer diverse manieren gezien waarop je 100% scoort. De keepers zijn erg slecht en crossing is OP. Dat schijnen ze vernieuwd te hebben (zo heb ik gehoord) en dan weet je bij EA genoeg. Bij FIFA 19 zal dat gefixt zijn.

    Ik vind dat snelle wisselen echter wel supervet gedaan. Heel handig, daar kunnen ze bij Konami echt wat van leren. Als het gevoel van vrijheid wat meer aanwezig was, de AI wat beter zou zijn en de ballphysics op orde waren denk ik dat ik best weer eens voor FIFA zou kunnen kiezen. Echter moet je vaak afwachten hoe het gesteld is met minder bekende teams. Hoe speelt het dan?
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Keepers erg slecht en crossing OP? Beiden herken ik niet. Ik vind de keepers meevallen, vaak hebben ze best moeilijke ballen nog. Voorzetten lukt me voor geen meter, de early cross van vorig jaar belandt nu steeds op de 16. Nog even oefenen.
     
  20. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    De scheidsrechters zijn in dit spel wel een verademing in vergelijking met PES. Ze fluiten er goed en krijg veel vaker overtredingen tegen. Zo moeilijk is t toch niet...
     

Deel Deze Pagina