1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik herken dat ook helemaal niet. Ik heb na 12 potjes nog geen cross kunnen scoren en tevens heb ik nog geen enkele keepersfout gezien. Het paal en lat herken ik wel maar dat was ook in de demo's van 16 en 17 gek genoeg. In de game was dat toen een stuk minder en geen last meer van gehad. Gelukkig heb ik nog geen exploits ontdekt maar weet nog niet of dat op de fifaforums een ding is.
     
  2. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    In de plaats daarvan krijg je 7 keer de bal op de paal in 2x 4min het is wat jij het liefst hebt natuurlijk.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gelul, al 12 potjes gespeeld en maar 1x paal geraakt (binnenkant paal > goal).
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Voorzetten komen bij mij vaak afdraaiend en dan heeft de keeper vrijwel altijd.
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Voor de mensen die altijd online spelen (FUT, Online-seasons), vergeet niet dat offline gameplay echt heel erg verschilt met online gameplay. Vooral FUT zal totaal anders aanvoelen (vooral sneller). De demo is leuk om nieuwe gameplay mechanics onder de knie te krijgen, maar meer ook niet. Tenzij je alleen maar offline speelt natuurlijk...
     
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha jochie toch. Houd jij toch lekker bij je eigen spel waar elke speler 10 hakballetjes in een wedstrijd geeft, en de meest slechte speler in voetballand binnenkant voet passjes kan geven alsof het Pelé himself is
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Al die gefrustreerde PES-fans die even in dit topic komen vertellen dat ze voor PES gaan en Fifa niet gaan halen. Moet je toch alleen maar om lachen man.. :D
     
    Siemenn en Miem vinden dit leuk.
  8. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    In dat heilig stadion in Barcelona kan dat allemaal.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tissue nodig?
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  10. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Moet zeggen dat de demo echt lekker speelt, alleen de keepers zijn te matig. Elke kans is een doelpunt en door de manual defending krijg je simpelweg meer kansen tegen. De skill gap is een stuk groter dus je zal minder wedstrijden krijgen dat je veel beter bent en niet wint. Het is een demo en je speelt op een lager tempo maar heb nu een potje of 15 gespeeld tegen iemand anders en het voelt prima aan.

    Was vorig jaar al voorstander van 4-2-3-1 omdat het heel gebalanceerd was alleen werden mensen teveel geholpen door de AI defending, nu is dat niet meer en 4-2-3-1 gaat mijn formatie worden in de eerste paar weken. Je kan met die formatie rustig opbouwen en mensen maken eerder fouten verdedigend gezien en dan kan je die met 4-2-3-1 heel snel afstraffen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kan me hier redelijk in vinden. Vorig seizoen begonnen met 4-3-3 en daarna zelfs overgestapt op 3-4-4. Merk in de demo, dat het verdedigen me minder goed afgaat. Terwijl het juist mijn sterkste punt is.
    Dus wellicht weer beginnen met een vorm van 4-3-3.
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    IK niet hoor, jij? Tranen wegvegen omdat jullie gewoon kansloze fanyboys zijn? Sneu gedrag
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij valt dat reuze mee. Los van wat anderen posten, kijk gewoon naar je eigen posts.
    Kan me niet voorstellen dat je die zelf geweldig vind. Het komt bij mij iig niet erg constructief over.

    Kunnen we nu wellicht gewoon weer door over FIFA18 en de belevingen ed.
     
  14. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Mensen die hier klagen over fifa hebben de demo van pesten niet gespeeld zeker.
    Fifa speelt vele malen beter.
    Alleen dat verdedigen vind ik lastig als ik tegen mensen speel time vaak mis waardoor er grote kansen ontstaan
     
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vind je? Ik niet, Pes ademt voetbal zoals het bedoeld is. FIFA totaal niet
     
    proevo vindt dit leuk.
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Wat een zinloze discussie zeg. Op beide topics zijn er enkele fans (velen doen wel normaal verslag van hun bevindingen) van de serie die de andere serie af staan te branden. Dit terwijl iemand met een beetje gevoel voor kwaliteit echt niet kan gaan menen dat de ene game veel beter is dan de andere.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  17. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Bedankt weer voor je nuttige bijdrage in dit topic. Eerst twijfel je nog welke van de 2 je moet halen, en nu de keuze bij PES ligt brandt je Fifa maar af?

    Ik vond de demo's van beide spellen goed. Ik wacht nog even tot de retailversie van Fifa er is voordat ik daadwerkelijk kies. Demo van Fifa beviel in ieder geval erg goed! Zowel qua gameplay, maar ook de visuals en de randzaken. Zo hoort een voetbalgame te zijn!
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Precies. Het een is niet beter of slechter dan het andere spel. De een heeft voorkeur voor PES, de ander voor FIFA. Ik vind dat EA met FIFA 18 serieus stappen heeft gemaakt, maar ik ben nog niet helemaal tevreden (ondanks het totaalplaatje). Volgend jaar weer een poging wagen. PES is ook bij lange na niet perfect, maar vind ik gewoon lekkerder wegspelen. Ieder zijn ding.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  20. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb FIFA demo weer ff gespeeld, maar ik win elke wedstrijd op Legendary... Heeft iemand hier meer last van?

    Ik ga denk voor beide spellen, PES is iig al besteld.
     

Deel Deze Pagina