1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Uitgenodigd samen met een vriend om te strijden morgen voor een startbewijs van het FIFA 18 Voetbalzone toernooi morgen op Utrecht CS! Lijkt me vet, nog nooit zoiets gedaan.
     
    Reckuuza, Yellow 13, Zumpelvelder en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gaaf man! Succes en have fun
     
    Daz vindt dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou we zijn weer onderweg. Moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat het dit jaar zo makkeljk zou zijn om coins te halen. Zeker gisteren was het gewoon lachwekkend.
    Veel spelers laten de 10k standaard staan en veel spelers kijken niet naar de waarde. Als ze maar hun felbegeerde speler krijgen. Bijvoorbeeld enkel met Pique gisteren ruim een 100k opgehaald. Daarna kunnen switchen naar Dembele en dan gaat het pas echt hard.

    Het is eigenlijk niet leuk meer hoe makkelijk het ging.
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het allemaal wel erg traag. Had met fifa 17 veel meer het gevoel dat je controle had, bij 18 lijkt het soms wel on the rails. Wat echt niet meer kan anno 2017.
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat is dit voor gare shit. Kom niet eens in de Transfer markt via de webapp
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nergens last van, wel vaak dat ik tig minuten miet wachten als ik te veel, te snel gekocht heb. Krijg je een melding. Ergens ook wel flauw, was vorig jaar nog niet.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je er nu niet opkomt via internet/webapp dan heb je helaas pech tot de full game er is. Zie onderstaande reactie.

    http://fifaforums.easports.com/en/d...ansfer-market-access-on-web-and-companion-app
     
    Lijpe Mocro, Korkss en Bidle vinden dit leuk.
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is ook balen dan, blij dat ik er wel op zit.
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Laat ik nog even een dankwoord doen richting @Bidle voor zijn filmpjes. Echt mn coomplimenten voor de heldere uitleg en je stem die ik geslaagd vond en het zeker niet saai maakt. Prettig om naar te luisteren dus thumbs up!

    Dat gezegd hebbende, geluisterd naar filmpje 5 over de otw voorspellingen en Pickford 10x gekocht. Vanavond effe verder kijken of ik budget kan krijgen maar hopelijk levert het iets van winst op en wordt ie een otw.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    [​IMG]

    HAHAHA WTF!!!!
    Klaas Jan Huntelaar uit FIFA 09 zit er ook in!
     
    Reckuuza, Daz, Zumpelvelder en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je bedoeld @J HiL
    Ik ben ook actief in het handelen en wil best links en rechts een tip geven. Sta sinds Fifa15 altijd in de top100. :)
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kom maar op met die tips dan. :p
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Daweisauce heeft op YouTube een filmpje staan waar je precies kan zien hoe je nog een x extra 10uur kan spelen:thumbs::thumbs::thumbs:
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nu in bet begin is het niet zo spannend. Mede omdat mensen graag De speler willen hebben.
    Zelf nog steeds met een paar spelers zoals Dembele aan de gang ook Modric. Zit nu op iets van 850k winst.

    Tegelijk de bekende kaartjes aan het kopen. Zoals team-conditie. Gewoon tussendoor kopen mbv van zoeken op een lage nu kopen prijs. Pak je er om de paar minuten een stuk of 5. Die kun je over een maand dan verkopen voor 2-3x zoveel.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  15. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb Alba uit mijn gratis pakjes gekregen :) Is het handig om deze nog te houden tot eerste WL of nu verkopen zodat ik kan gaan handelen met andere spelers?
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net wat je wilt natuurlijk. Als je de tijd hebt zou ik hem verkopen.
    Met een leuk start kapitaal kun je hem redelijk snel weer bij elkaar handelen. :)
     
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    MMMmmmm ik en handelen... Geen goede combi denk ik.
    Kom er toch achter dat ik best ongeduldig ben.

    Nou heb ik deze kaarten gepacked

    Mbappe
    Sturridge
    Martial
    Khedira
    Salah
    Asensio
    Valbuena TOTW
    Aranguiz TOTW
    Sorloth TOTW

    Is het nou handig deze even te holden tot de eerste week, omdat er dan meer geld in het spel zit? Of moet ik ze nu gewoon verkopen, want zullen de prijzen gaan zakken omdat ze meer aangeboden worden??
     
  18. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Totw sowieso nog paar weken wachten zijn ze meer waard na woensdag zal de prijs gaan stijgen
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb iig een flitsende start,.... lol!!

    Sta nog niet in de top100 "Transfer Profit", maar komt omdat veel vast zit in mijn club. Daarbij zijn er sommige natuurlijk die veel geluk hebben gehad met superkaartjes uit hun pakjes. Enfin, komt nog wel goed. :)

    [​IMG]

    [​IMG]



    @Korkss : Je kan idd doen wat hierboven staat. Ik zet ze er sowieso op en dan wel met een mooie winst mogelijkheid. Als ik ze dan verkoop; prima, niet dan komt het vanzelf wel. :)
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Pfff... alleen hierom al wacht ik met smart op het moment dat er een derde ontwikkelaar komt die zich op een voetbalgame gaat richten. Al zitten er 4 teams in. FUT, MyClub, whatever. Van mij hoeft t niet.

    Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk. Mensen die m al hebben kunnen spelen?
     

Deel Deze Pagina