1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ben heel benieuwd hoe deze game op de switch gaat zijn hopelijk beetje vergelijkbaar met de ps4 en xone versies, mag natuurlijk wel wat minder mooi.
    heb namelijk Net een switch gekocht en lijkt me wel heel handig dat je gewoon overal ff een potje FIFA kan doen zonder er een tv voor nodig te hebben:)
    Ga ook gewoon de ps4 versie halen maar zo on the go wordt natuurlijk wel heel vet!
     
  3. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat wordt een vergelijkbaar verhaal met de PS Vita vermoed ik. Een uitgeklede versie van de PS4 en Xbox One editie zal eenmalig op de Switch worden uitgebracht. Afhankelijk van hoe succesvol de Switch in de jaren hierna zal zijn, zal deze versie al dan niet opgevolgd worden door Legacy editions: precies hetzelfde spel met geupdate teams voor de volle prijs. Ervan uitgaande dat de PS4 en Xbox versie zich na FIFA 18 verder zullen ontwikkelen, zal de al mindere versie op de Switch steeds slechter aan gaan voelen. Ik vraag me af of je echt kunt genieten van de Switchversie van FIFA als je de volwaardige versie op de PS4 en Xbox One gewend bent.
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja het wordt sowieso een mindere versie, maar het schijnt niet zo als met de vita te gaan worden dus ben benieuwd
     
  5. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Zoveel nieuwe icons en zoveel nieuwe toevoegingen en de nieuwe walkout animation is fantastisch:

     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nou, dit is echt wat me het minst interesseert, laat maar gameplay verbeteringen/toevoegingen zien ipv deze meuk 8)
     
    Bidle, rubenpol007, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik denk dat we weer zo erg teleurgesteld gaan worden dat 90% van de tijd gestopt wordt in FUT door de developers.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is dit serieus? De verpakking is zeker ook heel dik :thumbs:

    Zal de doelgroep wel zijn. Over een paar weken beginnen ze weer met de top 100 spelers enzo. Altijd maar afleiden van waar het om gaat. Gameplay....
     
    rubenpol007, Jorrie, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb vandaag wat gameplaybeelden gezien waar ik een heel stuk minder enthousiast van ben geworden... Heb de afgelopen 3 jaar alleen maar FIFA gespeeld omdat PES niets meer was, maar sinds ik de online open beta van PES gespeeld heb ben ik weer verkocht! Natuurlijk niet alle licenties maar damn, wat een gameplay en animaties. Ik zou zeggen, check die ff.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Deze bedoel je? Vind vooral het veld zo donker. Kan aan de opname liggen. Verder lopen de spelers als kippen zonder kop. Nee, dit is niet iets om enthousiast van te worden.

     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Best jammer dat FIFA na een aantal goede jaren nu weer zo ver afgezakt is. Het verval begon eigenlijk al na het geweldige FIFA14. FIFA15 was nog steeds goed, maar wel iets minder dan 14, en 16 viel gewoon tegen en ben toen dus ook weer teruggegaan naar PES.

    Was zelf niet helemaal blij met de recente online BETA van PES, maar goed, ik speel toch voornamelijk offline.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Donker -> avond wedstrijd.
    Kip zonder kop loopacties -> heb even gekeken, maar komt ook door chaotische spel met 4 spelende mensen. Je ziet dat (vaak) de debiel inkomende of weglopen mensen juist de spelers zijn die bestuurd worden.

    Ik wacht gewoon tot echte gameplay beelden, van na de demo.
     
    Santino vindt dit leuk.
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Toch gek. De beta van PES is echt het slechtste wat ik sinds lange tijd gespeeld heb. Wat een waardeloze gameplay is dat zeg.
     
  14. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Tja smaken verschillen.
    Waarschijnlijk heb je altijd alleen FIFA gespeeld en nooit PES in de glorie jaren. Dan begrijp ik wel dat je hier niets aan vind.
    PES is een totaal ander spel. Meer voetbal zoals het hoort ;).
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Bij geen enkele avondwedstrijd is het zo donker. Klopt gewoon niet. Verder kun je de gp idd pas beoordelen als je het zelf kunt spelen.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dan ben jij een van de weinigen, maar dat mag. Ieder zn ding.
     
    rubenpol007 en Dranx vinden dit leuk.
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Waarom gelijk verwijzen naar Fifa? Ik geef mijn mening over de beta van PES 2018 in een reactie op jouw bericht. Ik vergelijk niet met Fifa. De beta van PES 2018 heeft niks te maken met gloriejaren van PES.

    Als ik jouw posts zo terug lees had je zelf ook kritiek op de beta. Maar hier in het Fifa topic mag je natuurlijk geen kritiek hebben op PES. Ik snap hem.
     
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De beta van PES is zeker niet perfect. Geen game is perfect. Echter geef ik een reactie op wat jij zegt, nl dat de beta het slechtste is wat je in lange tijd hebt gespeeld.

    Dat mag jij vinden, maar vind ik hoogst merkwaardig. Geef dan iig aan wat je er niet goed aan vindt en wat beter moet, want dan kun je normaal de discussie aangaan. Heb je de beta uberhaupt gespeeld?

    Verder is dit een FIFA topic, dus genoeg over PES nu. Je hoeft er wat mij betreft niet op te reageren. Ik hoop gewoon dat mensen hun mening een beetje onderbouwen ipv simpel iets te roepen.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    IK SCHIJT OP PES.
    JIJ SCHIJT OP PES.
    WIJ SCHIJTEN ALLEMAAL OP PES-PES-PES-PES.
     

Deel Deze Pagina