Niet dat ik dat spel zou kopen hoor, want ik zie het verschil niet meer tussen 2000 en 2001 en 2002.. maar nu koop ik em duz zeker niet, wat een genep zeg
Godverdomme, dit slaat helemaal nergens op! Die vuile EA moet het niet wagen! Dit is belachelijk! Ach, ik bestel toch alle games van EA illegaal, simpelweg omdat het geldverspilling is om elk jaar weer 100 piek uit te geven aan een game die nauwelijks veanderd is.
Het zit zo: EA moet elke voetbalbond van elk land een bepaald bedrag geven om die competitie te mogen gebruiken. In Nederland doen de clubs dan vervelend en willen zelf ook nog een bedrag van EA krijgen. EA heeft daar dus duidelijk geen zin in. Dit is ook de reden waarom bijv Zwitserland zoals in het stukie tekst wat wouter geqoute heeft staat, wel erin zit.
- de graphics zijn lelijk - geen nederlandse eredivisie - grensrechters steken die verkeerde hand op de vlag laten ze dus laag... - overdreven juichen bij de 5-0 kan ik me aan ergeren - veld ziet er niet best uit - hele stadion jeugd bij een doelpunt - zelfs het nederlands elftal zit er niet bij - netten bewegen niet echt realistisch - en de bal kan niet hoog 't doel in + gameplay = je kan zelf bepalen hoe hard je passt iemand diep laten lopen en hem dan ook daadwerkelijk in die ruimte passen + veel competities + vette soundtracks + meerdere stadions + eigen creatie centrum De graphics van het spel lijken op die van fifa2001 op de psx niet echt flex dus Maar de gameplay is wel lekker Ik als fifa fan vind het spel eerlijk gezegd een beetje tegenvallen het is dat de gameplay wel ok is anders had ie nu al in de prullenbak gelegen...
NL knakkers zitten er niet in omdat al die egoisten geld wouden hebben voor hun naam.. waarin davids natuurlijk de kroon spant..
laat me raden mister kroket alias rob cohen heeft zich er weer mee lopen bemoeien de lul maar ja hij gaat natuurlijk wel de wildcard voor het wk voor 'ons' regelen
dat is helemaal matig.. nederlands elftal heeft gewoon lopen kloten, ze kunnen zich nu echt niet inkopen hoor...
Graphics zijn wel goed, weet niet of jij de demo had maar die draaide dus alleen op 640x480. Heb je je minpunt van het slecht uitziende veld meteen weer gehad. En de bal kan heus wel hoog in het net. Kwestie van oefenen.
o ja het zal ongetwijfeld kunnen maar het blijft lastig en nog een pluspunt vind ik dat je niet meer telkens uit omhalen en kopballen scoort
heb hem nu paar keer gespeeld, in het begin is het wel leuk, maar ik ben me steeds meer te ergeren aan de AI.. bv : Een tegenstaner ontsnapt en er lopen 2 mannetjes van je eigen team er achter aan, en er staat er nog een iets haaks van waar de tegenstaner heen loopt.. dan druk je op S, en dan gaat die naar de persoon die ACHTER de tegenstander staat, DAT IS TOCH ONLOGISCH! dat kost allemaal tijd.. als die meteen naar die andere persoon had gegaan dan had je de bal zowat meteen weer gehad..