Fifa 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Opa, 30 apr 2002.

1. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Hi X-people,

Ik heb me dit weekend het spel "Fifa 2002" gekocht.Dit spel is ondertussen al 9 keer geblokkeerd (6 keer tijdens het laden ; het screen met de laadbalk bevriest en 2 keer in het spel zelf, na het tonen van een animatie van een speler.
    In de winkel kon je het spelen, maar ook daar stond de Xbox geblokkeerd.

Zou dit aan alle Fifa-spellen liggen (bugs ??), of enkel aan het mijne. Terugbrengen of wat?!? Misschien dat een andere eigenaar dit ook al 1 of meerdere keren heeft ondervonden.

This Sucks... None of my other games do this crap !
    :mad:

2. homeboy_nl

homeboy_nl XBX Live, here I am!

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij in de winkel ook blokkeerde is er waarschijnlijk een probleem ontstaan bij een groep cd's. Denk dat je hem beter kan ruilen voor een ander spel.

3. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees het, ik heb nog 4 andere games en nog nooit is mijn Xbox geblokkeerd tijdens het spelen / laden.

Ik heb het spel wel enkel gekocht voor de multiplayer-Action, maar ja...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja schijnen meer problemen mee te zijn, terug naar je winkel en ik geef dit wel ff door aan EA..

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ha opa. ik heb exact hetzelfde probleem. bij het laden blijft die vaak hangen. en ik ga er ook mee terug. wat ze ermee doen weet ik niet ik hoop mijn geld terug. want ik vind het zelf ook al niet zo'n leuk spel.

maar het is wel kut dat ie vaak vastloopt. bij andere spellen loopt de xbox nooit vast behalve bij fifa2002.

als ik jouw was zou ik gewoon terug gaan met het spel.

ps. Wouter waarom staat er niet meer bij hoeveel posts je hebt??

Laatst bewerkt: 30 apr 2002

Deel Deze Pagina