Fifa 2003 Aanrader ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 30 apr 2004.

1. mars15

mars15 Guest

Is fifa 2003 leuk op de xbox hij is nu 20 euro bij de intertoys en heb nog geen voetbalspel op de xbox op pc was die leuk en op xbox zien de screens er goed uit wie heeft deze nog meer op de xbox en wat zijn jullie ervaringen er mee? _O_

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, is gewoon een leuk spel. Enige minpuntje vond ik was dat er geen Nederlandse competitie inzit. Maar verder niks op aan te merken. :)

3. mars15

mars15 Guest

oke dan ik vind 2003 beter dan 2004 op pc dan denk ook wel op de xbox cc is erg leuk club championship :)

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry hoor...maar ik vind het maar een bagger spel en is die 20 euro nog niet eens waard.

Mocht je een PS2 hebben... koop er Pro Evolution Soccer 3 op. Beste voetbalgame die er momenteel is.
    Nee, hij is nog niet op de Xbox uit, gaat nog een hele tijd duren voordat je dit vraagt.

5. Nylez

Nylez Gamersnet.nl - crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel gaaf, zeker voor 20 euro

6. mars15

mars15 Guest

haha ik heb geen ps2 en heb pes 3 op pc gespeeld was wel lache alleen jammer geen echte namen bij veel clubs maarja ga hem toch halen moet spel hebben voor multiplayer tegen vrienden }:]

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    naar masterchief moet je niet luisteren, die is gestoort namelijk:)
    fifa2003 is top, echt kopen, ik heb al 1 seizoen helemaal af, met een super ploeg en sper spelers, op naar volgende seizoen en natuurlijk alles op pro niveau

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het spel vorig jaar zomer gekocht en ik heb het vanmorgen nog gespeeld, dus dat zegt al veel. Voor die 20 euro kun je hem eigenlijk niet laten liggen, en eht is een perfecte vervanger voor deze tijd, totdat PES3 uitkomt.

9. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fifa 2003 en fifa 2004 maar ik vind 2003 beter omdat de speelbaarheid beter is, alleen is bij 2004 een nederlands competitie en mooiere grafhics (valt soms nog wel eens tegen)
    Dus voor €20 best een goede koop!

10. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    En multiplayer is ook leuk... 20 euro is zeker een goede deal!

11. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, fifa 2003 is zeker niet het beste voetbal spel ooit, maar tot dat PES3 komt, een goede zoethoudertje. :)

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb ze ook allebei en om eerlijk te zijn vind ik fifa 2003 idd beter, omdat die gewoon veel sneller en soepeler speelt en de graphics vond ik daar eigenlijk ook beter, die gezichten lijken veel meer op de spelers dan bij fifa 2004. Het enige nadeel van 2003 t.o.v. 2004 is dat 2004 de Nederlandse competitie erin heeft zitten en fifa 2003 heeft alleen maar Ajax, Feyenoord en PSV :)

Of je FIFA 2003 moet kopen voor € 20,-...? Tuurlijk, en zeker als je een voetbal fan bent ;)

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  13. mars15

mars15 Guest

bedankt mensen ik ga nu naar de intertoys en hopelijk hebben ze 2003 nog :D

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Als ze hem daar niet hebben kun je ook wel ff langs Bart Smit of een andere speelgoedwinkel gaan. Meestal houden die ongeveer de zelfde prijzen aan.

15. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Zo niet... dan zeg je tegen de verkoper/verkoopster: "Ja maar bij die en die winkel ligt ie voor 20 euro. Ik ga 'm wel daar halen..." .
    Vaak zeggen ze dan: "ok ok " :D

16. mars15

mars15 Guest

Ik heb hem jongens mooie grapics en speelt lekker :)

Goede keuze was dit

17. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wens je heel veel succes en plezier.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb Fifa 2004 en had Fifa 2003. Toen ik 2004 had gekocht heb ik Fifa 2003 verkocht.
    Fifa 2003 was helemaal geen slecht spel, maar de toevoeging van de Nederlandse competitie vond ik toch wel een aangename toevoeging. En ik vind 'm persoonlijker wat lekkerder spelen dan Fifa 2003.

Maar ik wens je veel speelplezier! :)

19. mars15

mars15 Guest

zal wel lukken vanavond tegen vrienden _O_

eigenlijk wil ik heel de nacht xboxen met zn allen maar zal wel nie lukken

20. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Weer zeurende ouders? ;)

Deel Deze Pagina