Ik verheug me nogal om weer eens een voetbalspel te spelen, daarom check ik bijna elke dag fifa2003.ea.com/EN , daar stond laatst nog 3 dagen op die counter, maar vandaag check ik dus weer de site, en staat er nog 11 uurtjes?!?! Zou dit dan betekenen dat over 11 uur voor alle platforms de game rlst word?
EA heeft mij niet bericht over een eventuele verandering, wat ze normaal wel doen Ik ga nog gewoon van 1 nov uit.
k.. weet dit niet zeker en ik heb het zelf niet gechecked maar als het goed is ligt ie vandaag in de schappen bij MM Tenminste dat zeiden ze gisteren.
Ok, uitleg van EA : "De officiële release is de 31e. Om te zorgen dat winkels hem op tijd hebben ontvangen ze de game enkele dagen eerder en afhankelijk van de distributie kan het zijn dat de game eerder in de winkelschappen ligt." Duidelijk en logisch.
nou ik kan niet wachte tot hij uitkomt ik heb die demo op de pc gespeelt en de besturing is echt super trouwens wat is MM
MM = Mediamarkt en Xearo Li op fifa2003.ea.com/EN kun je de demo linksonder downloaden, maar schrik niet van de graphics, die zijn extra laag gezet dat de mensen de full version nog kopen
De PS2 versie komt eerder uit om PES 2 voor te zijn. Dus de ps2 eigenaren mogen het spel eerder spelen en die versie komt dus blijkbaar over 11 uur uit = dit weekend.
Ik heb de demo gedownload ... maar jeetje he , het loopt hardstikke traag op mijn AMD 1 GHZ / 640 RAM / GeForce 2 ...
Dat is idd de echte (off the record) reden, ben alleen zo netjes geweest de 'officiele' reden te melden
E plaza ik heb uit een héél betrouwbare bron gehoord, dat de winkel E-Plaza een primeur heeft! Hun mogen namelijk 2 weken eerder dan alle andere winkel ketens Fifa 2003 verkopen!!! E-plaza heeft die rechten opgekocht voor die game ofzowiets, Anyway, ik weet niet wanneer hij precies uit komt, maar E-plaza is de eerste waar je hem kunt halen!
Tsja officiele release is 31 oktober. Hij is al verscheept naar de winkels dus zou nu overal moeten liggen