Heej, Snapt iemand iets van dat freestyle control?? De enige trucjes die ik kan doen zijn de schaar en nog een gare schuine beweging... :{ Weet iemand nog meer trucjes behalve die 2? Alvast bedankt.
Kan je me uitleggen hoe je die truckjes doet? Ik ken ze niet eens... Niemand anders op dit forum neemt de moeite om het uit te leggen, hopelijk jij wel! Thanx!
Freestyle Ik heb et spel zelf niet,staat denk ik wel altijd in et boekje was vroeger ook met de vroegere games van fifa
als je de bal hebt, pass hem dan naar een medespeler en beweeg met de rechter analog naar bv. het doel (van de tegenstander) meestal krijg je dus de schaar maar met figo, ronaldo en zidane krijg je hele andere lauwe trucjes succes
Doe je inderdaad met de rechterstick. Maar je moet wel goed timen als je een tegenstander wil passeren. Maareeh, dit staat ook in het boekje hoor
als ik Diouf heb van Liverpool en ik doe met de R-Thumbstick..dan draait ie over de bal een speler voorbij...pretty cool!!
ik heb heel soms ook wle een andere truc, dan pas je hem in de voeten van je medespeler en dan laat hij hem met opzet door zijn voeten gaan en loopt erachter aan zodat hij zijn tegenspeler kwijt is en een heel groot gat heeft hoe doe je dit>? €lp
ja het is echt hartstikke irritant dat je niks kan saven!! ik maak keimooie doelpunten en die kan je dan niet saven..zeer frustrerend... waarvoor zit er dan een 8GB hardeschijf in!!!!!
niet elke speler KAN een trucje doen. Net als in het echt, zie jij Jaap Stam een drie dubbele schaar maken en daarna de bal via z'n nek in de linker winkelhaak schieten. Zo is het ook in de game... En speler die m'n favo trucje heeft is Veron. Ryan Giggs Heeft de beste schaar van iedereen, maar das logisch Paul Scholes mag er btw ook wel wezen.. Gewoon timen en tikjes geven met je rechter stick..That's it!
Die freestyle control hebben ze er op het laatste moment nog ingestoken en ze konden er niet meer aan werken omdat het spel van EA klaar moest zijn op die bepaalde datum dus hebben ze het gewoon erin laten staan volgens mij. De ene keer doe je wel een goed trucje dan verlies je je bal... Ik gebruik dat bijna nooit soms eens tegen computer.
Je moet echt heel vroeg vantevoren met de Right thumbstick een willekeurige (de kant waar je op wilt) doen. Ook niet iedereen kan een trucje en ze willen ook nog wel eens verschillen van elkaar, maar als je een goede fifa voetballer bent dan lukt het zeker weten ook wel zonder freestyle, ik zelf gebruik het nooit als ik het spel speel, het werkt veels te sloom en nog niet eens bij iedereen ook. Je moet gewoon in je kop stampen welke speler welk trucje wanneer doet. Dan zie ik geen lol meer in het spelen zelf.
Het idee achter dat freestyle control is leuk. 't Freestyle is alleen niet zo best uitgewerkt (spelerafhankelijk ok, maar doe dan wel meerdere mogelijke truukjes per speler, net alsof een zidane alleen zo om de bal kan draaien ) Het control is ook niet al te goed uitgewerkt daar het gewoon voor geen ene reet werkt eigenlijk Oftewel, het had leuk kunnen zijn, nu is het niet leuk.
Yep die freestyle trekt op nx . . . Ik ben daar nog nooit een menselijke tegenstander mee voorbijgeraakt. Soms lukt het eens tg pc maarja wat heb je er nu aan als het toch bijna nooit lukt?
Ik heb het spel ook net en kan (nog) niet wennen aan dat freestyle systeem. Mijn vraag is: hoe kun je zonder de freestyle systeem trucjes doen? Want de knoppen zijn gewoon passen, lobben, steken en schieten. Of is het antwoord op mijn vraag gewoon simpelweg: NIET
Ok ik heb VEEL gespeeld & die freestyle control lijkt te werken. Je moet gewoon met een ventje lopen, niet spurten & dan de rechterjoystick naar voor bewegen.(beetje richting doel) Normaal gezien zal hij dan gewoon vlugger lopen MAAR als er een verdediger in de buurt is zal hij een move doen! Natuurlijk dit werkt niet altijd, als er recht voor je een verdediger is gaat het niet lukken maar als er een verdediger meeloopt met je ofzo kan je hem wel in de wind zetten.