Beste people vd crew; Vorige week heb ik mogen ontdekken dat ik 1 van de gelukkige winnaars was van de Fifa prijsvraag. Helaas heb ik de winnaars email gemist omdat het mail account nog naar mijn oude adres verwees. Inmiddels staat het goed... Zouden jullie mij nog 1 keer de winnaarsmail kunnen versturen / contact met me opnemen? Thankx; Seven
Ehm je naam is allang afgestreept dus je adres ligt al bij EA. Dit staat sowieso in het verkeerde forum, en als je dit soort vragen hebt moet je dus ff mailen aangezien ik niet elk topic zie hier.
Ik ben ook blij, maar als ik eerst weken moet wachten schiet ik er niet zo veel mee op. Maar ik geloof dat het pakket eerdaags wel binnenkrijg, het viel me alleen op dat iemand anders zijn prijs al had gekregen.
We gaven 4 FIFA games weg, waarvan 2 in het bezit waren van XBW redacteuren (EA had na gekloot van TPG de FIFA's per koerier opgestuurd zodat we ze opeens dubbel binnen hadden). Die zijn waarschijnlijk iets eerder verstuurd dan de FIFA's die EA zou versturen.