Fifa 2003 tegenvaller !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 26 okt 2002.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens. Ik heb vandaag GAMMO op V8 gekeken en er was Fifa 2003 voor XBOX te zien.
    En ik moet zeggen dat alles mij tegenviel. Ten eerste het spel liep best traag, de graphics waren nou ook niet bepaald mooi, terwijl iedereen riep dat Fifa 2003 op de XBOX de beste graphics had. Nou als dit de beste graphics is dan heb ik echrt medelijden met PS2owners.
    Hebben jullie die programma misschien vandaag ook gezien ? En zeg eff wat je er van vond.

2. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het begin stuk gemist, damn........
    ik was zelf erg benieuwd hoe Fifa 2003 was.

3. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jammer man...ik kijk geen GAMMO...maar ik heb fifa 2003 voor de PS2 gister besteld...

4. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    De 7de add on van Fifa 98 is wel ok, meer niet... PES is zoveel beter....

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond het er eerlijk gezegd best wel netjes uit zien... Je kan ook moeilijk verwachten dat het de looks van Dead or Alive heeft... Het moet namelijk wel realistisch blijven en alle effecten wat iedereen natuurlijk heel spectaculair vindt passen ook niet in een voetbalgame...

Het gaat mij er eigenlijk meer om hoe de game speelt. Daarom wil ik hem NU! :mad: ;)

Verder vond ik NFS HP2 voor de GC wel interesting... Is namelijk identiek aan de Xboxversie... De PS2 versie niet :eek: Toch is de Xboxversie zeer net.

Speed kills if you know what I mean

PS: Ook wel jammer dat ze beelden lieten zien van Ronaldo bij Arsenal enzo... ]:-

6. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    zag er wel aardig uit, maar pes 2 steekt er toch boven uit, jammer dattie niet op de Xbox komt.:'-(

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond het er wel relaxt uitzien, mooie bewegingen, enzo.
    ik wil hem wel hebben.
    ik vind het BTW wel jammer dat de makers van NFS HP2 ps2 beter hun best hebben gedan dan die van de xbox en ngc versie.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik weet hoe fifa 2003 speelt want ik heb de demo op mijn pc, en koop hem voor de xbox omdat ik daar geen gezeik krijg met graphics and stuff en langzaam lopen (heb ik nogal last mee met de fifa reeks). en ik wil het niet meteen een tegenvaller noemen want iss2 was ook superfun en elke cent waard geweest en ik vind fifa 2003 de demo alleen nog maar beter.

9. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Als PES2 nog komt wordt die natuurlijk beter. En Ajax Football wordt ook beter, maar op zich is het aardig, als je nog geen Fifa game hebt...

10. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt club footbal dan uit?

11. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond fifa er wel netjes uit zien eigenlijk, ik zag alleen wel dat je (in tegenstelling tot eerdere berichten) weer makkelijk en zonder tactiek kan scoren. Ik houd het voorlopig wel bij iss2...

[off topic] nfs2 hp was lelijk! vierkante bosjes, geen bumpmapping, lelijke textures... god god [/off topic]

12. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat het aan de programma van gammo lag, dat fifa zo traag was. ik snap het echt niet op IGN filmpjes is het spel redelijk snel en heeft mooie graphics, maar hier op tv was het toch iets anders dan ik het verwacht had. maar ja ik ga hem denk ik toch halen.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    heb fifa2003 ook gezien op gammo en ik heb de demo op de pc gespeeld. Maar ik vond dat ze het op gammo een beetje minder lieten zien dan wat ik op de pc demo heb gezien.
    Maar ik denk dat je het spel eerst moet hebben gespeeld om een mening erover te hebben

14. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is maar 1 goed voetbalspel nu te koop en daar moet je helaas een Ps2 voor hebben namelijk Pro Evolution Soccer 2! Beter is er niet!

15. DeezNutz

DeezNutz Guest

GAMMO sux. ik snap niet hoe ze dat spel zo lelijk op beeld kregen, zo is het in de werkelijkheid helemaal niet. en wat ze daarna allemaal uitzonden op een paar games na....
    wat een K*T programma ik kan niet w8en tot dat programma dat ondersteunt word door power unlimited uitkomt, daar verwacht ik veel meer van

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.158
    Het nederlands elftal zit niet eens in Fifa 2003....en maar 3 ere divisie teams....echt een schande van de KNVB om zo moeilyk over die rechten te doen om het op die manier voor zoveel mensen in nederland te verpesten.
    Wat een eikels!

Ik heb de demo ook en speel hem af en toe, maar ben er niet echt wild van. ERG irritante gameplay waarby de ventjes eerst hun bewegingen afmaken, of opeens 5 sec nadat je op een pass knop hebt gedrukt maar inmiddels al van gedachten bent veranderd, alsnog gaan passen etc....
    Verder schiet ik echt ongelooflyk vaak op de buitenkant van de paal, wat een beetje onrealistisch is. Verder is het koppen erg slecht gedaan en ook de verdediging is zeer irritant en mannetje wisselen is ook vervelend.
    Het spel is allesbehalve instinctief te noemen.

Het ziet er wel redelyk goed uit maar als de xboxversie net zo speelt als de pc demo, dan hoef ik hem niet.

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wacht ook op een kick ass voetbal spel.
    Wat ik vandaag op Gammo zag, was dat zeker niet!
    Het is gewoon typisch FIFA, en iedereen kan wel gaan zeggen dat het totaal vernieuwd is en iedereen zal het waarschijnlijk ook weer gaan kopen maar ik vind het niks.
    Ik begrijp ook niet waarom ze die moeite doen om al die gezichten na te maken.
    Ze lijken er toch niet op, je herkent ze alleen omdat de naam op het shirt staat, en dan denk je: "Ja, hij lijkt er wel op ja..."

Ik speel nog steeds ISS'98 op de N64, omdat er nog steeds geen topvoetbalspel is!
    Er moet gewoon een Xbox only voetbal spel komen!

Wat erg dat het Nederlands elftal er niet in zit, not!
    Je kan toch met Japan spelen? Met Ono?
    FIFA gaat veel te veel over herkenning (van clubs, spelers, shirtsponsors, etc), Konami richt zich meer op speelbaarheid....
    Maar zolang iedereen die spellen van EA gaat kopen, blijft het principe hetzelfde.

18. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind de speelbaarheid van FIFA goed.En de Spelers moeten er toch wel een beetje op lijken.

19. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    wou je zeggen dat giggs niet echt lijkt ofzo.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb gister Fifa 2003 gespeeld op de PS2 en ik moet zeggen dat ie toch net zo goed is als PES 2. Graphix zijn beter en de gameplay is wat minder als PES 2. Maar het grootte punt is dat Fifa veel realistischer lijkt als PES 2. De spelers bewegen niet zo houterig meer en lijkt niet zoveel op een tekenfilm. Als ik nu moest kiezen voor Fifa 2003 of PES 2 voor de PS2 dan zou ik voor Fifa gaan........

Deel Deze Pagina