FIFA 2003 Vraag freestyle control

Discussie in 'Algemeen' gestart door ferrari4ever80, 9 okt 2003.

1. ferrari4ever80

ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me uitleggen, of een link plaatsen hoe de freestyle control in fifa2003 nu precies werkt.
    Ik weet dat het met de rechter analoge stick is, maar welke bewegingen krijg je nu precies met welke richting van de stick. Ik speel het spel al een jaar, maar ben er nog steeds niet goed in.

als iemand me dit kan uitleggen of een link kan plaatsen naar een site waarin het uitgelegd word.....

Heb echt al veel info gezocht, maar telkens vang ik bot.

alvast bedankt voor julliue hulp!

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is misschien een rare vraag, maar voordat ik voor je ga zoeken: Staat 't niet in 't boekje? :confused:

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je de rechter analoge stick in de tegenover gestelde richting duwt t.o.v. welke richting je oprent,dan voert je speler een special move uit.....dit gebeurt random en vereist wel een beetje timing

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    en als je je rechter thumbstick in dezelfde richting als je looprichting duwt maak je een versnelling (schuin naar voren kan ook)
    als je het goed dat kan je de keeper op die manier passeren (takes some practice)

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Is het niet lastig dan om op tijd weer over te schakelen naar de action-buttons met je duim om te kunnen passen, schieten of whatever?

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hoeft toch die analoge stick maar ff vast te houden... Je bent er zo weer klaar mee.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Verplaatst naar Game Help

Deel Deze Pagina