Fifa 2003?

Discussie in 'Algemeen' gestart door bizzy_bone, 3 nov 2002.

1. bizzy_bone

bizzy_bone Guest

Ishet bij fifa 2003 net zoals bij world cup dat ie die bal zowat nooit inde voeten aankomt als je passt dat was echt stront vervelend

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je goed richt, komt de bal aan. :{

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    idd :)

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Komt vaak aan hoor, als je goed mikt. Het is echt een goed spel, veel beter dan FIFA 2002 en FIFA WC

5. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

als ik soms de bal wil passen duurt het een tijdje voordat ie de bal passed is de bal al onderschept ..
    Fucking irri...
    (PS2 VERSIE )

6. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de snelheid ff wat omhoog duwen...helpt

7. bizzy_bone

bizzy_bone Guest

dus wat vinden jullie kopen of niet?:confused:

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben waarschijnlijk de enigste die je begrijpt (en dat was ook de rede dat ik toen niet meer fifa speelde). Maar dit keer komen de ballen gewoon aan als je met a passed als je met y passed kan je in de ruimte passen (zodat ze ook niet aan kunnen komen).

Met a kunnen ze ook niet aankomen maar dan worden ze onderschept of je passed hem een kant op waar geen mannetje staat bv. rechtdoor terwijl je de enigste man bent die voor staat.

9. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem kopen, heb hem namelijk ook. Heb er geen spijt van

10. bizzy_bone

bizzy_bone Guest

Re: Re: Fifa 2003?

Ja precies daarom speelde ik ook niet meer ik moest gewoon een solo zetten om te scoren want die passes kwmaen 99% niet aan en wat je zegt van onderschept of er staat niemand dat begrijp ik dus misschien koop ik hem wel:)

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vanaf de flanken een voorzet wil geven die ook netjes in het midden van de 16-meter terecht komen, dan lukt dat dus nooit. Als ik de pass/voorzet knop maar een klein beetje aantik, dan loopt die witte balk onderin direct helemaal tot de max in het wit en komt er een voorzet die godver een ander stadion kan halen.

veel leren dus...haha

12. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm meteen de zelfde dag terug gebracht...
    Smaken verschillen...:)

13. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op de GameCube en ik vind hem goed, hoewel het natuurlijk geen PES is. Maar koop hem dan bij een winkel als Bart Smit of FRS, waar je nog kunt ruilen (bij de FRS kun je dat zelf nog binnen 2 weken :9)

Deel Deze Pagina