Ik heb net fifa 2004 gekocht maar tijdens het spel heb ik een hele lelijke 'flikkering' in het beeldscherm waar ik helemaal leip van wordt! Heeft iemand anders dat ook?? en wat zou ik het beste kunnen doen?? ligt eht aan het spel??? Ik ben echt ff bezorgd....
Heb nergerns last van.. Maar wat moet ik me voorstellen bij dat flikkeren? ZIt er geen kras op die cd? Ruil hem eens om bij die winkel...
zit het op 1 plek of verdeeld over het hele beeldscherm.... kan misschien ook aan jou TV liggen..maar dan moet je het bij meerdere games zien en anders kan het aan de cd liggen wat kevin15 ook zeg en dus vragen bij de desbetreffende winkel veel succes
Doe eens je Xbox en TV helemaal uit, dus niet stand by, en dan over een paar minuten nog eens proberen. Dan is alle spanning ervan af. Als het dan nog niet lukt, proberen op een andere tv om te kijken of het niet aan je TV ligt, zo nee, Microsoft bellen.
spel ruilen, aan j tv ken het niet leggen want dan is het zo bij ieder spel . dus is er wat mis met het spel!
ik heb dat soms ook en doe precies wat OCM3RZ zei, en alles werkt dan weer prima vergeet niet te saven!