ik ben nu met career bezig, en sommige teams hebben intresse in mijn spelers, maar ik weet niet hoe je ze moet kopen/verkopen, want in 2003 was dat makkelijk, heb ook al in mijn boekje gekeken, maar daar staat alleen in hoe je spelers kunt ruilen, en dat wil ik niet. misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar ik vind dat hier op xbw het veel beter word uitgelegd. alvast bedankt
Aan het begin van een week in CAREER MODE krijg je een scherm met TEAM TRAINING, INDIVIDUAL TRAINING, TEAM NEWS, TRANSFER MARKT enz... Ga daar naar TRANSFER MARKT en selecteer je eigen club... Dan druk je op X en krijg je de Player History... Als de transfermarkt geopend is, kun je met de triggers zijn status veranderen in bijvoorbeeld ADD TO TRANSFER LIST. Nu staat hij op de transferlijst en kunnen clubs een bod uitbrengen, wat je vervolgens kan accepteren of niet. Als je deze speler weer van de Transfer lijst af wilt halen doe je precies hetzelfde, maar selecteer je nu met de triggers REMOVE FROM TRANSFERLIST... Ik hoop dat je het snapt.......
Ga naar transfer market, selecteer de competie, dan een team, klik met B op de speler om ze BIO te zien ne dan kan je bieden. Daarna zie je of je bod is aangenomen of afgewezen.
en sommige zeggen dat je dat alleen kan doen als de tranferperiode aan de gang is, waar kun je dat zien.
Als je naar de PLAYERBIO gaat (waar je op A drukt om hem te kopen) staat er een bedrag van de transfersom OF er staat: TRANSFER WiNDOW CLOSED..........
ja, maar denk je echt dat ik in het boekje ga kijken, ik heb het trouwens wel gekeken, maar zeker over het hoofd gezien.