1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door polletskie, 27 okt 2003.

  1. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog het standaard Real Madrid team, en ben nu met mijn tweede seizoen bezig, bergkamp en van der vaart gekocht. Het lijkt mij belangrijk dat je veel wel redelijk goede spelers heb ipv 1 super speler dit i.v.m. vermoeidheid
    Nu heb ik 4000 prestige punten
    Wordt het in volgende seizoenen nog moeilijker? De tegenstander dan? Ik win alles...speel 2 x 4min en win 6 tot 10 –1 (krijg meestal wel een tegen doelpunt bij een snelle counter).

    Tegen vrienden spel vindt ik dit spel toch het leukst, tenminste echt je best doen voor een doelpunt.
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel altijd 2 minuten op Semi Pro, kan ik altijd enkele keren scoren en krijg bijna nooit goals tegen. De seizoenen worden overigens niet moeilijker, je moet zelf de moeilijkheidsgraad omhoog doen om het 'leuk' te houden. Real Madrid vind ik overigens wel een goed team, maar Manchester Utd vind ik echt meesterlijk en heeft hele mooie shirtjes... de rest koop ik wel erbij ;) Ik heb overigens niet maar 1 superspeler hoor, zoals je kunt zien is bijna alles boven de 90 en ik heb veel spelers van 80 op de bank.
     
  3. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    vreselijk goed team! jammer dat world class zijn max is
     

Deel Deze Pagina