1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004 --> ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raad, 3 mrt 2004.

  1. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet meer mogelijk om truukjes uit te voeren? Zo nee, worden die dan automatisch uitgevoerd? Zo ja, hoe moet ik die dan doen? :)

    Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een voetbalspel in mijn bezit had, dus misschien dat dit inmiddels veranderd is. Het enigste wat ik voor elkaar krijg is links of rechts langs een speler gaan terwijl ik iets versnel (met de rechter-stick).

    Nog een vraag: hoe krijg je meer prestige? Ik ben nét begonnen met een career (alweer) en ik heb slechts 1000 punten. Daarmee kan ik niet eens de stats van de spelers fatsoenlijk opkrikken! Komt dit later nog goed of moet je gewoon steeds winnen om prestige te krijgen?
     
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is een speciale Fifa 2004 thread =>Fifa 2004

    Dat van die truukjes weet ik niet, maar die prestige points krijg je na elk seizoen. Hoeveel points je erbij krijgt ligt aan hoe goed je hebt gepresteerd. Je krijgt prestige points als je objectives haalt, achter elke objective staat hoeveel punten je daar voor krijgt. Daarna krijg je ook extra prestige points voor dingen zoals europees voetbal halen of een cup winnen ookal staan deze dingen niet bij je objectives.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2004
  3. Jurgen

    Jurgen Mordoc's Gate

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    met je linker(of tog rechter)tumbstick kan je wel een beweging maken om langs iemand te komen..
     

Deel Deze Pagina