he ik ben in fifa 2004 een cariere begonnen met Az je tekent dan een 5-jarig contract. Dus ik dacht van na die 5 jaar kan ik weer een ander team uitkiezen en daarmee verder gaan. Nu waren die 5 jaar om en kon ik geen ander team kiezen en moest ik weer een contract van 1 jaar tekenen dus ik ben nog maar een jaar met AZ verder gegaan en zit nu alweer bijna aan het einde van het 6e seizoen en wil ik na dat seizoen eigenlijk wel een nieuwe club. Weet iemand hoe dat moet?
maar ik dacht dat de career maar 5 jaar duurde? gaat ie dan gewoon door naar seizoen 6? Dat zou zuigen
fifa2004 zuigt ook, dus waarom speel je dat? ....probeer daarom maar es PES....cker strax als het op de Xbox uitkomt....
Ten eerste zuigt het niet ten tweede Waarom kan je dat niet spelen? Ten derde als je niks goeds te melden hebt wat ontopic is reageer dan niet lijkt mij? Ontopic: Moet je als je een andere club wilt niet gewoon opnieuw tekenen met die club? Hoe doe je dat zesde seizoen eigenlijk tekenen? Ik dacht ook dat je maar vijf kon???
huh ik snap je probleem nie eg, je kan tog gewoon een ander team kiezen en daar een contract tekenen???? of bedoel je dat je steeds met dezelfde trainer verder wil gaan???
JIJ vind dat het zuigt, als je niets beters heb te zeggen... zeg dan niets (dat wil niet zeggen dat ik fifa beter vind dan pro evo soccer) Ik dacht ook maar 5 seizoenen! en MOET je het contract dan weer tekenen? kies een andere club en teken
Na 5 seizoenen kreeg ik in ieder geval een berichtje dat ik zoveel punten had gehaald (van die sterren) en dat was het. Volgens mij kon ik zelfs niet verder gaan. Nieuwe club moet je denk gewoon opnieuw een game maken in je career en dan die club kiezen.
krijg je dan niet zon melding of je een nieuw contract wil tekenen??? btw ik heb zelf nooit 5 seizoenen uitgespeeld omdat me het team na 3 seizoenen al een beetje begon te vervelen
Mij ook maar ik denk je krijgt na 5 seizoenen een extraatje. Niet dus... maar volgens mij als je dan een nieuw contract tekent begin je weer opnieuw met de Career mode en ga je niet verder, maar ik kan me vergissen.
die trainingen he van extra phisical training etc helpen die egt?? dus worden die spelers daar nou egt beter van ofnie??
Als je dat leuk vind kan je beter Total Club Manager 2004 proberen ook niet verkeerd, en dan de wedstrijden op Fifa 2004 spelen.
In ieder geval worden de skills (in de stats) wel hoger. Je moet de training wel een tijdje volhouden maar op jaarbasis kan de overall skills wel met een aantal punten hoger worden, afhankelijk van de originele sterkte. Spelers die al heel goed zijn worden minder snel beter, terwijl mindere spelers (skills rond de 80 of lager) sneller beter worden. Of ze nou echt beter worden in het veld zou ik niet weten, daar heb ik zowieso twijfels over in Fifa 2004. Lijkt wel of alle spelers evengoed zijn, in tegenstelling tot PES.
ik vindt dat je fifa niet mag vergelijken mat pes. pes is voor de diehard voetbalfreak en het is realistisch. en fifa is pure arcade. is vindt ze allebij cool . en het is een kwestie van smaak ook
dat vind ik nie, bij een speler van 50 en een van 80 zie je het verschil duidelijk (logisch eigenlijk) ook als een speler minder punten heeft voor snelheid merk je ook heel goed
Ja dat is een groot verschil maar ik merk echt vrij weinig tussen bijvoorbeeld 85 en 95? Bij PES (hoewel dat natuurlijk een ander spel is) is dit gewoon veel beter te voelen en dat geeft je ook echt een stimulans om steeds betere spelers te gaan kopen. Ik vond trouwens dat het juist bij het schieten niet merkbaar is en bij PES juist extreem merkbaar Ik denk toch dat ik er meer van weet (Fifa kapotgespeeld, PES kapotgespeeld) maar ik zou graag willen weten hoe jullie dat dan zien.
ik denk ook niet dat er tussen een speler met 85 en 90 veel te voelen valt het scheelt maar 5 punten en deze kunnen op verschillende vlakken anders zijn verspreid(snelheid balcontrole etc.) je merkt het wel goed van 70 en 80/80 en 90 enzovoort omdat het dan 10 punten scheelt snappie?