Wanneer? Zaterdag 23 oktober Hoelaat? 20:00, probeer minimaal 10 minuten van te voren in de lobby te zitten!! En kom zeker niet te laat want de lobby sluit vanzelf na 20:00!! Meer info komt eraan!! Ingeschreven: - Headcollector - Madcat NL
Ik wil ook ook meedoen ik kan wel een potje balleh mn Gamertag is Eriman mn msn is aron100procent@hotmail.com als je me wilt spreken
Kdoe ook wel mee denk ik, maar kweet niet hoe laat het gespeeld word en of ik op dat moment tijd heb. Waarschijnlijk wel. Gamertag: de vieze mannen Ranking: top 10 (varierend)
Ik doe wel mee... btw, telt dit ook voor de ranking? Kan ik die vieze man zn ranking weer in de soep gooien
Jij bent veel te goed voor een top 6500 ranking man Maarja, moet je maar meer tegen anderen spelen en niezo veel tegen mij, win je wat vaker he
Ja, dan is er inderdaad een officieel toernooi, maar daar moet je 18 voor zijn En daarom maak ik dit toernooi ook. edit/ Vanavond maak ik het toernooi aan en dan stuur ik degene die meedoen meer info. Weet iemand meschien hoe het met hosten zit? moet de spelers onderling afspreken wie host, of word er een dedicated host gemaakt door het spel zelf?
Dat toernooi van de 15e is niet net als dit toernooi, daar moet je top 60 eindigen binnen bepaalde datum. Ben ook geen 18 maar schijt aan, ik doe gewoon mee, top 60 moet makkelijk lukken.
idd, de ronde duurt tot 1 november, dus tot die tijd heb je de tijd om binnen de eerste 60 te komen, door op de leaderboards te klikken, en heel lang te voetballen, er zijn aardig wat wedtrijden voor nodig denk ik zo om daar in te komen!!! Succes, kan helaas niet met het tournopoi van headcollector meedoen, ben weg zaterdagavond....anyway veel fun en sportiviteit toegewenst Greetz
Sorry, heb gister geen toernooi kunnen aanmaken omdat ik niet op internet kon Maar dus zal ik het vanavond doen, en krijgen jullie ook de informatie Is het goed als ik het toernooi om 20:00 begin?
We gaan toch pas zaterdag beginnen, ben namelijk vanavond en morgen overdag niet thuis, dus al je voor morgenavond al gaat beginnen met het toernooi mag je mij van de lijst halen.
Ja, het begint morgen (zaterdag 16 oktober) om 20:00. Maar dan snap ik jouw niet, je ben er vanavond en morgen middag niet. Maar morgen avond toch wel? Ja, je staat in de lijst.