Blijft Fifa het voetbal spel voor de xbox of gaat Pro Evolution Soccer er voorbij? Hier een paar screens van fifa 2005: het spel komt al uit in oktober dit jaar Nieuws Fifa 2005 (xbw.nl)
ze gaan ervoorbij, pro evo doet het al een tijdje erg goed en ik ben langzamerhand fifa's toch wel een beetje zat geworden. voor mij is het pro evo.
het wordt eens tijd dat ze daar wat aan doen, dat komt ook de sfeer ten goede... (lekkere chicks bekijken tussen het publiek )
als fifa live! bevat zal het redelijk gelijk opgaan, mede doordat fifa helemaal is uitgemolken... (dat betekend niet dat er geen succes meer in zit )
Als het spel live gaat, ga ik het wel halen. Had zelf al pes op de ps2 gespeeld, maar ik vond het niet zo bijzonder, je moet er echt van houden. Misschien dat pes4 daar veranderingen in gaat brengen.
Jah idd... maar dan ook maar net. Ze hebben dan redelijke graphics, maar op het gebied van gameplay schieten ze ernstig tekort.
die bal mogen ze van mij ook veranderen wrom nie die vette nike bal of die van adidas?? en die stewards mogen ze ook weglaten of iig verbeteren
Ik denk dat de live functie bij Fifa de game voor een grote nederlaag behoed. Wanneer deze er namelijk niet in zou zitten dan zou PES deze strijd makkelijk winnen.
Ik hoop echt dat FIFA de game gaat worden! Ik hoop echt dat ze er tijd in hebben zitten. Niet weer z'n spel met dingen die maar half zijn uitgewerkt!
Ja fifa 2004 was niet eens af toen die in de winkels lag Uiteindelijk was Euro 2004 wat Fifa 2004 had moeten worden, niet dat ie veeel beter was maar hij was wel iets beter dan Fifa 2004