Fifa 2006 RTWC All-Star team???

Discussie in 'Algemeen' gestart door miQe Amersfoort, 26 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie smiddags allemaal....

Weet iemand toevallig hoe je met een all star team kan spelen?
    Ik heb net online zitten gamen en toen moest ik tegen een Amerikaan en hij koos in 1e instantie Albanië (ik dacht al, wie kiest er nou in hemelsnaam Albanië), maargoed toen kreeg ik de 1-0 om me oren door Eric Cantona. Ik denk, goh, sinds wanneer is hij Albaniër. Bleek dat Beckenbauer, Cruijff, Hagi ook meespeelde. Ik die gozer berichtje sturen maar hij reageert niet terug. Beetje jammer dus. Hoop dat iemand hier een antwoord op weet.
    Laterssss

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Vraag dit nou gewoon in de Fifa toppic en maak er geen aparte voor, want dit is nutteloos :{

3. basovich

basovich Guest

hoe sou ie dat ingodsnaam moeten doen? (heb het spel een weekje van iemand gleend maar daar kon ik het nergens vinden)
    nja het lijkt mij wel stoer hoor zo'n allstar team;)

4. mars15

mars15 Guest

Klopt miQe Amersfoort ik heb al 3x tegen hem gespeeld 2x verloren en gelukkig vandaag 1-0 gewonnen. Dit is echt vreemd hij kiest idd albanie maar krijgt dan dat allstar team. Gelukkig heb ik vandaag wel gewonnen en heb ik nu 36 op rij gewonnen ;)

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Gelukkig dat ik dus niet de enige ben, ik zag mezelf al als halve gek neergezet worden. Maar ik snap t niet helemaal, want "cheaten" is (naar mijn weten) online helemaal niet mogelijk. En ten 2e; ik heb me eigen helemaal een ziekte geGOOGLE't maar ik kan t ook nergens op internet vinden. Zowiezo staan er nergens op internet cheats voor dit spel. Alleen archievments die je vrij kan spelen. Ik ben nu niet thuis, ik zal je morgen zijn gamertag eens geven van die gast. Misschien dat jij erachter kan komen. Zijn gamertag was iets met "Free Fight" geloof ik. Word morgen vervolgt. _0/

(ow ja.... BTW, ik won wel 5-1 van m, ondanks dat ik al heel vroeg in de wedstrijd 1-0 achter kwam :) )

Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even een kijkje nemen in deze thread, of even naar het 'game help/cheats' gedeelte gaan.

Dit topic gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina