Fifa 2007 controls, kom er nie uit!

Discussie in 'Algemeen' gestart door martijn1981, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martijn1981

martijn1981 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste allen,

Sinds kort een xbox 360, met xbox live. Erg leuk! Speel al sinds 1994 Fifa, en had gedacht online best een aardig potje te kunnen spelen. En inderdaad het gaat goed, win behoorlijk. Alleen ik erger me helemaal GEK aan de controls. Ik speel als 13 fifa's lang, met een joystick, waarbij de paas knop ook speler wisselen is. Nu moet ik dit met de linker trigger doen. Frustrerend, want ik Fifa 2007 op de xbox, kon ik classic analogue kiezen en had zo mijn oude knopjes terug. Bij fifa 2007 op de 360 , kies ook ook deze controller instelling maar houdt die vreselijke linkertrigger als wisselspeler knop.

Weet iemand of ik iets heb gemist, kan ik op 1 of andere manier toch de controls wisselen? Ik kan er namelijk nergens iets over vinden. Zo ja...hoe?

dank

Martijn

2. StonecoldkillaH

StonecoldkillaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven spelen went vanzelf wel.

en ik heb geen idee als je dat nog naar je A knop kan zetten. Kijk anders ff in je boekje als daar wat instaat erover mischien.

3. martijn1981

martijn1981 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat boekje staat geen moer in......valt me wel tegen dat er zo weinig single player content is......maar goed.

thanks

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze vraag kan je het beste stellen in de Fifa 2007 thread. Het is niet de bedoeling om voor elke kleine vraag een apparte topic te openen ... Fifa 2007

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina