Ik heb al een paar maanden Fifa '09. Ik kon altijd online, nu heb ik mijn mail ingesteld: Vincent_xbox360@live.nl, voor de gedisputed matched op Gamebattles.com. maar nu kan ik dus niet meer online (je bent te jong, bla bla bla bla, bla bla bla!). Hoe verander ik dit terug? Ik kan niet meer naar xboxlive instellingen bij Fifa om mijn mail te wijzigen.
het zelfde het is uitgever gebonden .. EA heeft blijkbaar de regels aangepast (als je eerst wel kon gamen). Je kan natuurlijk ook nieuw account aanmaken .. welke al wel 18+ is maar dan ben je wel al je achievements kwijt
Ik heb geen idee hoe, maar had net ook 1 jaar xboxlive erop gezet, ik kan natuurlijk nog wel steeds COD 5 spelen en met mn andere XBL dan maar FIFA..
Heb dit probleem helaas ook. Ik gebruik gewoon voortaan mijn gamertag die ik ook voor Battlefield: Bad Company heb gebruikt, die ook van EA was.
het is toch dom dat je fifa niet online kan spelen het is niet dat dat spel 18+ is of zo, heel dom van EA als je het mij vraagt maar ik denk dat je gwn de leeftijd moet veranderen in je e-mail adres en dan zou het moeten lukken.
Werkt niet, mijn email is nu 20 maar EA heeft em geregistreerd toen ik 12 was, is niet meer te veranderen. Ook niet met een nieuwe email. Enige optie is dus een nieuwe gamertag, of gewoon eentje om alleen FIFA mee te spelen.
Ik heb precies hetzelfde probleem! Het veranderen door middel van je email adres heeft geen zin. Ik heb gebeld en je moet écht een nieuwe gamertag aanmaken met een leeftijd van 18+. Maar kun je ook saves van de ene naar de andere gamertag overzetten?
Nee dat is niet mogelijk .. saves zijn gamertag gebonden. zie verder: [FIFA 09] Gamertag linken aan EA account.