wat een eer om als eerste op dit forum te mogen posten, komt een fifa ook uit op de x-box en andere ea-sport games ------------------ de misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog [This message has been edited by WouteR (edited 15-03-2001).]
Electronic Arts staat op de developers list, en wat is EA zonder hun FIFA serie? Dus ja FIFA 2002 komt op de X-Box ------------------ ---------------------- WouteR - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
Fifa 2002 schijnt wel wat minder te zijn, het is precies hetzelfde als alle andere versies (schijnt volgens XBM nl). En je kan de toetsen niet veranderen , das ook niet echt fijn. Maar het is misschien wel lachen.
Hee Wouter ben je een beetje ........ ofzo. Als ik het goed begrijp stel je eerst een treat op onder een andre naam vervolgens reply je er weer zelf op Vind ik een beetje raar
fifa 2002 of de xbox lijkt me eigenlijk zonde om te kopen als je hem ook op de pc kan krijgen voor het geld van een cdtje...het is dan misschien wat minder mooi...ik zou als je het toch wil wachten op 2003 wat dat is dan geen port denk ik
waarschijnlijk probeerde hij te testen of je ook als gast kan posten en je niet perse hoeft te registreren....of hijs gek