FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al nieuws over de nieuwe voetbal game?? FIFA 2006 zal zkr weer wat beter worden dan FIFA 2005... Als iemand wat info over FIFA 2006 heeft post het hier in deze tread. :) ;)
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Jacker is er al wat nieuws, je kent EA toch wel?
    Hier tweetal screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Keek die Ronaldinho in het echt ook maar zo, veel mindere rotkop :p
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    hij moet minder lachen in het echt :p
    dat gras :eek:
    is er wat bekend of ie nog op xbox komt :+
     
  5. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ligt daar op de stip? O, een bal, lijkt meer op een ei! Het zal er zoals normaal voor de rest allemaal wel chique uitzien, maar deze game is gewoon zeer slecht! De echte voetballiefhebber gaat voor PES!
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Deze screens waren voor de 360 maar weet nit 2005 vond ik niet zo op de xbox en live was jammer dat je alleeen 4 minuten per helft kon doen
     
  7. Lijkt wel een beetje op Fifa 2005, 2004 en 2003...

    ;)
     
  8. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ken EA ik heb zelf ook FIFA 2004 en die screens zijn wel cool maar uhh is er al een trailer (filmpje) ofzo...??¿¿
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Fifa 03 is de beste Fifa op de Xbox _O_ ik heb zelfs Fifa 04 en 05 weggedaan, maar 03 blijft ownen!
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    dat vind ik dus ook zeg

    toen waren de grapics het best
     
  11. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je met FIFA 2006 je eigen Coole Goals als replay op kunt slaan zodat je later nog is kan terug kijken hoe mooi je hebt gescoord dat lijkt me gaaf... *)
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Licensieproblemen hebben er voor gezorgd dat het Nederlands Elftal en de Nederlandse Gouden Gids divisie lange tijd niet meer in de FIFA series verscheen. Tijd voor actie!

    FIFA enthousiastelingen hebben een website gelanceerd, te weten www.fifa2006.nl waarop je een petitie kan tekenen waarvan het resultaat wordt aangeboden aan zowel de KNVB als Electronic Arts, de producent van de FIFA Series.

    De website meldt verder:
    FIFA Football 2001 was de laatste voetbal game waarin het Nederlands Elftal volledig gelicenseerd en dus met de correcte spelersnamen aanwezig was. In de opvolgende delen van de FIFA serie is het niet meer mogelijk geweest om met het Nederlands Elftal te spelen. Topteams als Brazilië, Engeland en Frankrijk zijn wel volledig gelicenseerd terug te vinden in de recente FIFA games.

    De tweede divisies van Engeland, Spanje, Duitsland, Frankrijk en Italië waren aanwezig in FIFA Football 2005, teams uit de Gouden Gids Divisie waren niet aanwezig. De Amsterdam ArenA is al jaren het enige Nederlandse stadion in de FIFA serie. Er waren slechts een 10-tal unieke gezichten voor de spelers uit de HCE aanwezig in FIFA Football 2005.

    SoccerGameZ steunt het initiatief en onze medewerkers hebben de petitie al getekend. Overige websites die de petitie steunen: FIFA Benelux, FIFA International, FIFA Voetbal en het SoccerGamers Netwerk.

    Nogmaals, steun de actie door de petitie te tekenen op FIFA 2006.nl!
     
  13. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik gezien ik ga er wel weer effe langs, Het Nederlands elftal moet erin he... ;)
     
  14. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er een beetje TE glad uitzien. het hoeft helemaal niet zo erg te glimmen.

    en de gameplay moet zooo drastisch verbeterd worden. dan zou het nog wel leuk kunnen worden, omdat ze gewoon meer licenties hebben dan pes. maarja, kom maar eens in de buurt van de gameplay van pes.

    en over ronaldinho. ik vind zoals hij nu is, dat dat niet ronaldinho is. ronaldinho is de altijd lachende(met een gebit waar je U tegen zegt O-) ) en vrolijke speler, die met plezier speelt. dat zie je niet op de screen terug vindt ik. en als je de game speelt, vind ik ook dat je moet kunnen zien aan het spel, dat het ronaldinho is.
     
  15. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk maar mss gaan ze deze FIFA is helemaal onder handen nemen, we zullen zien...
     
  16. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat rest is hopen, hopen, hopen en nog eens hopen.....misschien moeten we ze eens heel hard gaan wakker schudden bij EA.
     
  17. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt volkomen gelijk, EA moet FIFA zo mooi en goed maken dat geen andere voetbal spellen developer er tegen op kan... :p :p
     
  18. SW Rico

    SW Rico Gamer4live

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Petitie getekend.
    Maar ze moeten de kuip eens nabouwen
     
  19. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap alleen niet, waarom DOEN ze het dan niet. ik bedoel, ze hebben het geld ervoor, de mensen ervoor, en de tijd ervoor....wtf gaat er dan steeds weer mis.

    en owja, ik heb ook ff de petitie getekend. misschien dat het helpt.
     
  20. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb de petitie getekend. Oranje terug in FIFA!
     

Deel Deze Pagina