kweenie of iemand dit ook heeft maar bij mij kun je niet uit een corner op doel koppen hij neemt m altijd aan op zn borst of hij word weg gekopt. koppen in t algemeen lukt eigenlijk ook bijna nooit. ik heb gedaan wat in de handleiding staat maar hij doet t niet. een volley of een omhaal lukt alleen bij mn eigen doel maar nooit bij die van een tegemstander. volgens mij heb ik een foute versie van fifa...heeft iemand anders ook deze problemen????
met deze fifa is het dit jaar anders geregeld je moet goed time nu het gaat er dit keer niet om wie het eerst op de kop knop drukt want ik heb er ook nog probleme mee
Ja ik denk ook dat jij precies een foute cd hebt gekregen met de foute versie erop ]:- Je moet gewoon timen dus precies op het goede moment op de knop duwen, ik ram meestal gewoon op de x wat me een rainbowkick geeft (halve omhaal) en die zitten er soms in en soms niet.
WIXX zei: Ja ik denk ook dat jij precies een foute cd hebt gekregen met de foute versie erop Het was eigenlijk als grapje bedoelt hoor ]:- maar dat timen dat lukt me echt niet hoor ...zeg is op welk moment je ongeveer moet drukken dan
kheb ook fouten zoals als ik SOMS ga uitgooien is het beeld helemaal blauw het enige wat ik nog zie is de nek van de speler en wat er boven zit als ik met de kieper uittrap dan is de camera SOMS te dicht op de grond zodat ik niet zon goed overzicht heb met trappen met de bal koppen heb ik niet zon probleem
De Camera stand 'Speler' is de beste... Tele is te ver van het veld af... Met 'Speler' zie je pas echt hoe mooi het spel is...
Ik gebruik tele camera en ga dan 20 cm van het beeld afzitten Ik kan daarmee gewoon het beste spelen heb ik tenminste overzicht maar ik ga eens andere camera´s proberen
EA heeft niet echt gekeken naar de spelers hun waarde in het echt want jan van halst heeft 91 dacht ik..en chivu 65....landon donovan(sterspeler usa) heeft maar 71....wel een echt gezicht...johnny heitinga heeft 89 maar ze kennen hem niet eens...
ok, fouten in fifa... Ik vandaag met 2 andere gasten fifa gespeeld en verdomme het spel is in totaal 5 keer vastgeslagen met een zwart scherm (waar stond: Disc is damaged or dirty) Ik snap er geen hout van, als ik de disc eruit haal dan zit er nauwelijks vuil op...... Het gebeurd ook op willekeurige momenten, meestal midden in de wedstrijd.... Ik maak me dus vet zorgen, ligt het aan de game of aan mijn Xbox?!!?! Kan het zijn dat ik misschien een (intern/niet zichtbaar) beschadigde disc heb? Echt het gebeurde vandaag voor de eerste keer, vrijdag en zaterdag is het geen 1 keer gebeurd, maar vandaag dus 5 keer!!! DAMNIT!!
Ow ja, ik d8 toen dus, de lens van de Xbox zal wel vuil zijn... Dus ik zoeken naar zo'n cd lens-cleaner (die ik nog ergens had liggen). Ik stop dat ding erin, hij start netjes, maar na 4 seconden gaat 'ie helemaal flippen...... Allemaal ongezonde geluiden komen er uit mijn Xbox, dus ik zo snel mogelijk dat ding er weer uit.... Toen er lekker een muziek cd'tje in gestopt, leest hij er geen 1 meer.... Ik meteen flippen!! ik d8 ik heb hem gemold Ik de Xbox uit en aan zetten, toen weer muziek cd erin, en toen deed hij het gelukkig wel weer.... Toen fifa weer gaan spelen en waarempel, ik kon 3 wedstrijden spelen. Ik kreeg al weer bijna goede hoop totdat hij weer dat zwarte scherm kreeg (zie vorige post).... Shit zeg!! ik denk dat ik het spel maar ga ruilen tegen een ander exemplaar want volgens mij zit er een interne fout in, of mijn Xbox lens is gewoon gemold!!!
Maak je niet druk, ik heb het ook soms....gelukkig zie ik dat ik niet de enigste ben met dat probleem...heb ik nooit eerder gehad. Laatst had ik 18 wedstrijden goed gespeeld en daarna pas weer een zwart scherm, naja als je regelmatig opslaat is het geen ramp.