1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Interactive World Cup

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door [pG]OmniRocket, 22 nov 2004.

  1. [pG]OmniRocket

    [pG]OmniRocket Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zaterdag 27 november zal in de Amsterdam Arena de Nederlandse FIFA Interactive World Cup (FIWC) plaats vinden. Tot maximaal 128 spelers zullen het dan op de Xbox tegen elkaar opnemen om te strijden voor 3 tickets, waarmee je mee kan doen aan de regionale finale in Parijs, op kosten van Electronic Arts.

    De winnaar in Parijs zal het tenslotte in Zürich opnemen tegen 7 andere finalisten om Interactive FIFA player of the year te worden, deze zal op het FIFA Player of the Year Gala naast de gekozen FIFA Player of the Year plaatsnemen.

    Helaas zijn er heel veel Nederlandse FIFA spelers die niets van dit evenement afweten, maar je kan kaarten winnen op verschillende websites.
    Alhoewel ik betwijfel dat de volgende sites lang blijven staan, zal ik ze toch maar neer zetten, zodat er een aantal mensen zich in kan schrijven voor dit grote evenement.

    www.fifabenelux.com
    www.ownage.nl
    www.gamer.nl

    Als je dus aan de Nederlandse kwalificatie mee wil doen, moet je dus kaarten winnen bij deze prijsvragen.
     
  2. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes Omni :)
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag ook meedoen door het kaartje dat ik heb gewonnen via deze site. Ik heb er echt vet veel zin in. Lekker in de Arena Fifa spelen :D Wie weet moet ik wel tegen je Omni
     
  4. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, kick their asses !

    :)
     
  5. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er ook bij! weet iemand of je iets moet meenemen om je te identificeren?(paspoort of zo?)
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Brrr, ben er net van terug, 2-1 uitgeschakeld door Omni rocket die in de finale met 4-0 won van nummer 2 :confused::confused: Hoe fout is dat... Ik had echt veel verder moeten komen, ik baal... Verder vind ik de strategie waarmee omni rocket speelt niet goed, alleen koppen... Serieus geen enkele andere goal heeftie gescoort (tegen mij / in finale)...
    Maar echt ernstig... Nouwja, top 16, had meer verwacht maar godver wat een irritante vroege voorzetten... Nouwja, gefeliciteerd, ik had graag met je meegewild en had dat zeer zeker ook gekund... Ik heb zowiezo al recht op die kaartjes naar parijs via xbox.com, je moest dan op 1 november top 60 ranglijst staan, hopelijk nemen ze binnenkort contact met me op, tzou wel terecht zijn iig... :p
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd rolorob ik zag die wedstrijd van je tegen Omni. Je stond geloof ik 1-0 voor en die Omni was echt alleen aan het koppen. Wel knap maar wel saai vond ik. Niet echt spectaculaire goals. Ik verloor btw in de finale van de play-offs. Jammer maar wel cool in de Arena. Lekker in een skybox gezeten in een superlekker stoeltje. Er was nog veel pers. Aantal forografen en die gasten van Gamekings en Gammo. Maar wel een geslaagd evenement _0/
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het zeer zeker ook leuk :) Maar toch balen die kopballen man... KHoop alleen dat ik ook nog naar parijs mag ;) Dan ga ik es anti-(vroege)voorzetten trainen!

    BTW: conker hoe zag jij eruit dan :p?

    [edite] FF aangepast omdat het misschien verkeerd over kwam wat ik bedoelde :p
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  9. [pG]OmniRocket

    [pG]OmniRocket Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er fout aan me strategie als ik win?? Dan is die juist goed. ik heb ook wel normale goals gescoord, maar FIFA is altijd meer voorzetten, daarnaast als je weet dat ik het ga doen, moet je het leren verdedigen.... en wees blij dat het FIFA 04 niet is, want daar waren voorzetten nog veel irritanter (mannetjes gaan in keeper staan, en springen vervolgens gewoon boven keeper uit).
    Zelf vond ik ook dat jij wel verdiend had om naar Parijs te gaan, maar door deze opzet is het alleen van de nummer 1 dat ie terecht gaat, terwijl nummers 2 en 3 minder kunnen zijn dan anderen.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow was jij dat omnirocket? Lekker gedaan joh. Ik was ook een deelnemer, werd ook al vrij vroeg uitgeschakeld, maar ik feliciteerde je nog helemaal aan het eind, die organisator liep achter me aan. Kan best zijn dat je me niet meer herkent, je zal wel door zoveel mensen gefeliciteerd zijn.

    GL in Parijs. Kick ass!
     
  11. [pG]OmniRocket

    [pG]OmniRocket Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je liep net de trap af... wat had je gewonnen?
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 2005 startpakket en FIFA 2005 PC versie gesigneerd, was echt blij, nooit gedacht dat ik iets zou winnen....
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zag ik eruit? Heel knap natuurlijk met mn rode Adidas trui met mn beige jas eroverheen met mn beige rugzak en met mn blauw-witte spijkerbroek en met mn zwart beige Puma schoentjes en mijn donkerbruine haren, tot mijn wenkbouwen, zaten heel goed in model. Pfff zo zie ik eruit. Ben je nu een tevreden mens??
     
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    lol ;)
    Maar @omnirocket, ik deed tog aardig verdedigen d8 ik zo hoor :p Kliep trug lopend naar de hoek waar jij ook heen liep, misschien een foute opstelling alleen..., zin om een x over live te spelen?

    Verder hoop ik echt nog dat ik naar parijs mag :p Zou het vandaag horen gelovik...
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net dat ik Omnirocket en de vieze mannen in mijn Friends list heb. De twee beste van gister maar had rolorob alleen een beetje pech dat je tegen Omni moest. Dus als ik een keer flink ingemaakt wil worden weet ik jullie wel te vinden :p
     
  16. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja had je ff toegevoegd ;) Omnirocket zal ik ook eens toevoegen, altijd leuk om te spelen :)

    En we hebben gespeeld eej conker :) Leuke pot
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja omnirocket was leuke finale joh, vooral met die verslaggever der bij was wel lachen. Je had wel eerlijk van me gewonne! succes in parijs he:p
     
  18. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @de vieze mannen

    Daarom heb ik fifa in me kast gegooid _O_
    Voorzet koppen goal voorzet koppen .......goal.
    De verdediging daar kan je niets mee met fifa.
    Even PES fanboy gedrag :D pes rulezzzz
     
  19. [pG]OmniRocket

    [pG]OmniRocket Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    boessie... verdediging kan JIJ niets mee...... maar dat moet je leren :)
     
  20. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA spelen de jongens en PES word gespeeld door de echte mannen :9
     

Deel Deze Pagina