1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa street 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tukker12, 3 jan 2005.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat dacht ik ook bij NBA Street V3, dat heb ik trouwens niet vaak. Het is allemaal een beetje hetzelfde hoe vet het spel ook is.
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    is NBA Street V3 slecht dan?

    K vond 2 echt perfect ... helemaal geen minpunten ofzo .. behalve de Xbox live optie die er niet was. ...
     
  3. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT?? Vind jij NBA Street 3 een slegt spel :eek: :confused: . Dat snap ik nou egt niet ik vind het een heel goed spel wel met een andere sfeer maar dat is ook positief vind ik dan.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou, daar ben ik het niet mee eens hoor. Er zijn idd games die leuk lijken maar die dan de plank misslaan op diepgang. Maar er zijn ook zat games waarbij je na enkele minuten al weet dat je het een rukspel vind.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    heb het spel sinds donderdag en vind het erg gaaf ben op 14%

    me team zo vage keeper

    dan marcel :cool:
    rivaldo
    crespo _O_
     
  6. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Friedel
    Ik
    Roberto Carlos
    Trezeguet:D
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik gezegd dat ik het spel slecht vind dan :confused: . Het spel is juist heel goed en uitgebreid :) , alleen de soundtrack is een beetje mager. Ik zat zelf ook op basketbal daarom vind ik het spel zeer vet. Het enige vind ik dat als je het een tijdje gespeeld hebt dat het een beetje eentonig wordt, ik hou ervan dat er een goed verhaal in zit, om me te blijven boeien. Daarom hou ik niet zo van sportspellen ;) . Racegames vind ik altijd wel leuk. :)
    Dus ik vind NBA Street V3 een heel goed spel, maar het wordt na een tijd spelen een beetje saai, niet na 3 dagen maar na een week veel gespeeld te hebben.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik bedoelde met 'super cool' .. is dat ze bijvoorbeeld altijd met een hele goeie presentatie komen, zoals nu ... FIFA Street ... ziet er op de cover heel cool uit enzo, het maakt je 'dorstig' en je wil het spelen

    maar daarna kom je te weten dat het spel gewoon poep is

    Idd, mee eens.
    NBA Street 2 werd ook uiteindelijk eentonig ... maar jah dat heb je meestal altijd bij sport games, het is meestal maar ff snel een team kiezen en spelen maar ... niet echt veel diepgang dan behalve spelers maken enzo, majah ... daarvoor heb je tegenwoordig XBOX LIVE, om die replay waarde te verlengen.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    zow weer ff spelen en dan ff ver komen

    5 goals scoren kan lang duren :p
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm ook gespeeld. Vind 'm zeker wel vet, maar dan wel in de multiplayer. Heb 'm nog niet gespeeld in de singeplayer, maar lijkt mij een beetje snel vervelen. Truucjes zijn echt vet en het speelt ook wel lekker opzich.
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een leuke game maar na een tijdje gaat ie wel vervelen..de hele tijd hetzelfde. :{ Verder mooie Game. :p
     
  12. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    (weer paar dagen verder, nog steeds vind ik het een briljante game)
    had ik al m'n geld bij elkaar geschraapt om rooney aan mijn team toe te voegen, word ik met 5-1 overlopen :mad: wedstrijdje van een kwartier, en maar 1x scoren... tijd voor een trainerswissel!
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Je kunt geen spelers tijdens de wedstrijd wisselen of?
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    nee helaas das jammer
     
  15. Casanova2005

    Casanova2005 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    vindt het spel zelf wel aardig, graphics vallen mij een beetje tegen had het allemaal iets mooier verwacht. Trucjes zijn leuk in beeld gebracht. Enige minpunten zijn de vele bugs zoals bv de keeper die de bal gewoon rustig over de lijn laat lopen enz.
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    de grapics vind ik juist super mooi

    kan ff geen spel bedenken dat mooier is ?

    Maar zal we komen doordat zo kleine ruimte is en maar 8 man inplaats van 22 :confused:
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet een spel bedenken dat mooier is dan FIFA Street?
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier best veel posts over bugs, is dat niet storend dan? Of komt het bijna nooit voor? Ik was van plan 'm te gaan halen, maar ik begin toch een beetje te twijfelen.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik heb nog niet echt bugs mee gemaakt waar ik me echt aan stoor wel is de AI van de keeper heel wisselvallig.Vooral bij afstandsschoten is de keeper vaak niet zo goed(maar dat kan ook aan de moeilijkheidsgraad liggen)
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Keeper is inderdaad soms heel irritant. Maar dat is het enigste wat ik heb gezien in die tijd dat ik 'm gespeeld heb.
     

Deel Deze Pagina