1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa street 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tukker12, 3 jan 2005.

  1. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Lenny en Edward zijn beide in amsterdam te unlocken, ze zijn alleen maar 53 in skill en hebben op tricks een hele hoge skill en de rest is niet zo goed.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag kwam een maat van mij hier met het spel! Ziet er ZEER goed uit zeg :D!! Te gekke gameplay......
    Inderdaad Heel, Heel, Heel erug ARCADE...... DIe bal blijft af en toe gewoon aan je voet PLAKKEN :p! Maar ik erger mij daar nie aan, en ik ga deze game maandag ook zeker aan schaffen!
    Voor de realiteit speel ik nog altijd gewoon PES4 :)!
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, ben ff naar Dixons gegaan hoesje bekeken..TOPPIE ! Ook vet is dat je via de muur kan spelen. :p
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vind het wel SUPER zonde dat er geen LIVE op zit..... Zo tof op mensen te vernederen met dikkuh truuks... :D!!

    't hoesje, de voorkant dan, vind ik nu ook weer nie gweldig..... die Ronaldinho kijkt daar een beetje stoned ofzo :p!
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja he was me ook opgevallen. 8)
     
  6. Boom Boom Boris

    Boom Boom Boris Pro Evo KING

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel vette game....heb hem in 1 dag uitgespeeld op easy :).....De toernooien duren eigenlijk een beetje te lang vind ik maar al met al een goede stap van EA en op naar Fifa Street 2!
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA Street 2 komt toch al eind dit jaar uit? :confused: (oktober ofzo?)
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me raar..zo snel. Maargoed ik hoop wel dat ie Live ondersteunt. :)
     
  9. Boom Boom Boris

    Boom Boom Boris Pro Evo KING

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik nog niks over gehoord, maar ik bedoelde dat Fifa Street 2 ook gemaakt moet worden! :)
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt ie denk ik ook wel, het is nu al een enorm succes. :)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Fifa Street een enorm succes :confused:

    Het spel is net een paar dagen uit, hoe kun je dan al over een enorm succes praten?Dit slaat echt nergens op :{
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh..ja dat klopt en NU al hebben er al kei veel gekocht ik had bij FRS gevraagd of FS bij hun al een succes was en toen zeiden ze : Ja heel erg er zijn nu al meer dan 15 exemplaren verkocht en dan was 1 of 2 dagen NA de release.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zouw dat?
    Waar heb je dat vandaan? ALs dat zo is wacht ik wel mooi een half jaartje :p !
    Dan moet FIFA STREET 2 wel LIve Hebben _O_ !!

    En over dat suc6, volgens mij hebben vele mensen dit spel inderdaad gehaald, maar dat aantal komt nooit aan Splinter Cell: Chaos Theory en Brother in Arms volgens mij :) .

    Althans, dat zijn mijn verwachtingen ;)
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet wel zeker dat Midnight Club 3, Splinter Cell 3, BIA enzo Fifa Street met gemak voorbij gaan. Maar waarom heet deze Thread: Fifa Street 2005 ? :confused:
     
  15. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, dat 2005 hoort er toch niet achter?
     
  16. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    voor degéne die het spel al gespeelt hebben wat voor een cijfer zou je de game geven (0-10) ?
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    7.5 namelijk omdat de gameplay enzo hartstikke goed is maar jammer genoeg geen live op zit anders had ik een 8 of 8.5 gegeven. :)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Wat is er zo goed aan de gameplay?Iets meer uitleg graag.Ik zit namelijk nog sterk te twijfelen of ik Fifa Street zal kopen :)
     
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben niet zo super voetbal fanaat maar vind de tricks en moves echt helemaal het einde wat wel jammer is, is dat je die tricks heel makkelijk doet, je hoeft bijv. 1 of 2x op een knopje te drukken en hoppa je maakt al een panna. :) Verder zijn de levels wel goed en kun je allerlei steden unlocken. Het GROOTSTE minpunt is nog steeds dat er geen live op zit. :mad:
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn verwachting is net een voldoende (6+ ofzo) EA heeft op het audovisuele vlak meestal alles wel voor elkaar, maar het spel heeft geen Live, is DENK IK redelijk eentonig en spreekt mij niet zoveel aan. Mijn mening hè:p
     

Deel Deze Pagina