1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa street 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tukker12, 3 jan 2005.

  1. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Rome unlocked maar de panna's lukken me niet doen wie kan me helpen??
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles uitproberen, dan lukt het je vast ! Beste tip die ik je kan geven. :)
     
  3. Joostp

    Joostp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Linker trigger en de rechter thumbstick naar beneden. Kan niet fout gaan volgens mij?
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Wàt?! De gameplay hardstikke goed??? :eek: 8)
    HAHAHAHAHA!!!! Sorry hoor, maar ik vind het echt bagger. De ventjes reageren super fout; hij moet de bal eerst aannemen, waar die veel te lang over doet, dan moet ie nog een paar stappen zetten en gaat ie eindelijk door middel van een truukje bv. overspelen. Maarja, ondertussen heb je alweer een sliding op je knieën die ze ook gewoon rustig op de straat maken. :{
    Het rennen gaat ook veel te traag, hoe die op gang komt dan.
    De truukjes zijn ook super simpel om te maken; gewoon je stikje opzij doen en je bent er gegarandeerd langs. Je wordt soms getruukt terwijl je nie eens naar het mannetje kijkt of er gewoon ver vanaf staat. |:-
    Soms als er een hoge pass wordt gegeven, kun je met de Y knop er tussen 'proberen' te springen. Al is de bal al weer weg zie je nog een ventje omhoog springen en een kop beweging maken, of zelfs een omhaal ofzo :confused:
    Dan zullen we het nu eens over de keepers gaan hebben.
    FOUT!!!! Wow man, wat kun je je daar aan ergeren, niet normaal!
    Als die een 'super shot' op zich af krijgt, heeft ie die vrijwel nooit en als ie 'm tegen zich aankrijgt, gaat ie onderuit en scoor je dus nog.
    Soms ligt de bal 2 meter van 'm af, maar hij blijft rustig in de goal staan en wacht tot er een ventje aankomt. Hij pakt zelfs de bal van je eigen mannetjes af als je te dicht bij de goal komt.
    Ik kan nog wel even doorgaan zo...
    Ondanks deze zeer frustrerende dingen heb ik me er toch met een paar vrienden een beetje mee 'vermaakt' (juist door die foute dingen eigelijk 8) ).
    Mijn cijfer: 4
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb t gister even kunnen bekijken bij een vriend van me, en vond het nogal erg nep overkomen. Niet dat de trucjes zo nep zijn, maar de bal plakte gewoon aan de voet.
    Net of er een magneet in de voet en in de bal zat.

    Heb je ook potjes zonder keeper? Want mij lijkt straatvoetbal juist dat je het zonder keeper speelt....
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eerder met een soort van 'vliegende' keeper. :)
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Áls je de bal eenmaal hebt dan klopt het wat je zegt, maar soms als niemand de bal heeft en je loopt er opaf, dan is het... tja hoe zeg je dat... gewoon lastig om te pakken. Dan ga je er rontjes omheen lopen en als je denkt dat je de bal hebt dan heb je 'm soms nog niet eens 8). Dit komt misschien een beetje gaar over, maar het is echt :{.
    Maar je kan volgens mij niet zonder keeper spelen, zou wel een stuk leuker zijn denk ik. Die keepers duiken en schuiven ook gewoon over de straat heen, mafkezen.
    Het is ook wel leuk om iemand via de 'muur' uit te spelen. Kan ook gewoon tegen de lucht, als er geen muur is, maar een hekje. Ziet er best maf uit.

    Het was ook een keer zo, dat de bal in een hoekje vast zat en we met z'n 4e daar aan het porren waren. De Xbox dacht gewoon dat we de bal hadden en als je dan de rechter trigger (dacht ik) ingedrukt hield, schermde je de bal af. Als je dan naar achter liep leek het net of iedereen de moonwalk deed *)

    Man dit is gewoon een fout spel, laat het nou maar in de winkel liggen. Al is het uit protest tegen EA, dat zo nooit meer zulk slecht, maar dan ook slechte spellen uitbrengen.

    Ohja... wat wel leuk is, is om eigen ventjes te maken. Geen normale ventjes, maar foute dikke kleine negers, met groen/blauw/paars/rood haar. Een roze shirts en op blote voeten en handschoenen aan 8)
    Of juist super lange, dunne slungels met een kale kop en een blote 'bast' _O_
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt een baggerspel dit, het spel is zooooo traag....
    Dit is echt een typisch EA-spel. Eerst ziet het het er vet uit, maar na even gespeeld te hebben wordt dit zo saai. En als je het zelf speelt zijn de bewegingen geinig, maar als je alleen maar kijkt valt je op dat de bal idd blijft plakken en lopen de spelers op een hele vage manier (als ze de bal niet hebben). Maar ja, deze mening is wel op basis van een korte speelsessie tot stand gekomen. Dus misschien zit er nog iets in verstopt waardoor het wel lang speelbaar zou worden... :{

    Jammer, als dit dadelijk echt weer op 1 staat in de rankings, ik wordt moedeloos van EA.... :mad:
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan eigenlijk maar 2 redenen bedenken waarom je dit spel wil kopen.

    Reden 1: Je hebt altijd lol om de meest belachelijke ventjes te maken. [zie Vegetom, die dikke was van mij O-) ]

    Reden 2: Je hebt altijd lol om de gare fouten die erin zitten. Hoeveel momenten heb ik al niet meegemaakt met mijn vrienden door gare acties die helemaal niet klopten. Je komt niet meer bij als je de shoot gebruikt en de keeper de zoveelste gare actie/blunder maakt. EA mag er nog flink aan gaan sleutelen om de bugs eruit te halen. Dat een bal vastzit in een hoekje moet toch niet kunnen.

    En van die keepers...het wordt denk ik gewoon té makkelijk al haal je de keepers weg. Je moet gewoon echt een cage neerzetten met van die kleine goaltjes. Nike style 8)
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt mij echt grandioos. 8) Maar van dat plakken heb ik nog nooit iets van opgemerkt.. :{
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind het wel een tof spel :) , maar ben het VOLLEDIG met je punten eens.......

    In elk voetbal spel hebben ze nog nooit een perfecte keeper gehad, maar dit slaat alles |:- !!

    Allemaal leuk en aardig, maar als de bal en de hoek ligt.... Naast de keeper, Verdomt hij het gewoon om hem te pakken. Resultaat is dan vaak dat de tegenstander hem het 1e heeft.

    Ook inderdaad het willen pakken van de bal als die ergens ligt 8) , je loopt er heel wazig omheen.......en het is dan gewoon heel moeizaam om hem te pakken.

    Rennen, inderdaad ook zeer wazig :confused: , het is zelfs zo, als je de right trigger inhoud je niet altijd gaat rennen. Ze hebben er soms gewoon geen zin in lijkt het.........
    En nog altijd, de bal blijft gewoon super wazig aan je voet plakken :cool: , maar daar erger ik mij niet zo aan.......

    Het grootste min punt vind ik gewoon de KEEPERS.... ik heb zelfs gehad, via de lat... tegen de keeper aan. De bal rolt vervolgens ZEER LANGZAAM erin |:- , en de keeper stond erbij en keek erna.

    Al met al, vind ik het wel een tof spel hoor :) . Ik vermaak mij zo wel bij mijn vriend. Maar ik ga hem waarschijnlijk nie halen. En dat is eigenlijk gewoon omdat het GEEN live heeft :'-( . Zonde vind ik het.........

    En voor de mensen die vinden dat het spel traag is :confused: ?! Speel het nog een keer, of maak de cd een keer goed schoon. Want traag is het spel zekers niet...

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal wel komen omdat de truckjes enzo in vertraging zijn. Haalt ook wel wat snelheid uit het spel (vrij logisch he.. vertraging... snelheid weg.. 8) )
    maargoed... kan ook komen omdat de mannetjes vrij langzaam opgang komen met rennen enzo.
     
  13. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    hmmm, ik vind de gameplay dus juist fantastisch, de tricks met de rechterstick werken heel inventief... je hoeft geen combo's van tachtig (jaja, overdrijven is een vak) knoppen te gebruiken, om hetgeen te doen wat je wilt doen... en goed voor m'n ego, eindelijk een spel waarbij ik op 'hard' kan meekomen O-)

    wat ik graag zou zien in fifastreet2:
    -zlatan
    -echte clubshirts van bekende voetballers unlocken
    -live
    -tournament/league game modes (naast career, game on and friendly)
    -one on one mode (met kleine doeltjes zonder keeper)
     
  14. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens maar dan moeten er ook nog Nederlandse spelers bijkomen want ik vind het egt raar dat wel Lee en Park en een paar onbekende Nigerianen in het spel zitten maar geen Nederlanders :confused: .
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 (onbekende) nederlandse gasten zitten er tog in?? Zoja spelen die goed :).
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch 2 Nederlanders? Amsterdamse straatvoetballers ofzo.
     
  17. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    damn youre my man. _O_ :) eindelijk iemand die mij begrijpt.ik ben het TOTAAL met je eens.echt zow grote flop deze game. ik heb in totaal 4 potjes met me vrienden gedaan. toen waren we het al weer zat, en gingen we over op PES.deze game is gewoon HET bewijs dat EA nog steeds niet snapt wat nou Voetbal/straatvoetbal is. ik snap niet dat dit een 8 kan zijn.mijn cijfer is een 4, net als vegetom dus.
     
  18. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd, die lui zijn nie vooruit te branden!!!!!het zou al een stuk leuker zijn als het tempo hoger was.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik kon het toch niet laten en heb Fifa Street vanmiddag gekocht :cool:

    Ik kan er nog niet zoveel over vertellen omdat ik nog maar een uurtje of 2 heb gespeeld.De trucjes zijn echt leuk om te doen en met Y kan iedere beginner (ik dus :) ) makkelijk mooie trucjes maken en zo gauw je ze met de R-stick probeert wordt het wat moeilijker, wat het op lange termijn dus wel leuker maakt.

    De gameplay is heel erg wennen als je de laatste paar maanden PES4 hebt gespeeld( :+ ) maar is op zich wel een leuke afwisseling.Veel meer kan ik er nog niet over vertellen

    Goals zonder Gasmebreaker maken vind ik zelf nog wel een beetje lastig maar als je er een maakt ziet hett er wel leuk uit met al die acties :)

    Als ik iets meer gespeeld heb zal ik wel wat meer schrijven
     
  20. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    flop games lijken in het begin altijd super cool, maar na een dagje of 3 denk je er al aan om hem te gaan ruilen ...
     

Deel Deze Pagina