Hey iedereen, Ik denk dat er vast wel een hele hoop mensen zijn die FUT hebben gekocht. En aangezien iedereen er vol op mee bezig is lijkt dit topic mij voor sommige mensen erg handig, het is namelijk een ruil topic. Nou zul je wel denken? een ruil topic wat is hier het nut van? je kunt toch immers je kaartjes in de game ruilen? Dit is natuurlijk allemaal waar, maar als je hier een duidelijke overeenkomst sluit, weet je zeker voor wat voor een prijs (of andere speler(s) ) je een bepaalde speler krijgt. je hebt namelijk allemaal wel een speler die je wilt kopen maar die steeds overboden word, of je hebt een speler die je niet kwijt kunt. ik zou zeggen, veel succes in het trade topic. om het een beetje leefbaar te maken hebben we de volgende regels: - Geen oplichterij, als je hier afspreekt om b.v. Heitinga voor 700 coins te ruilen, dan moet dit ook gebeuren en niet ineens met andere bedragen komen. om dit te stimuleren komt er net als in de X-Bazar een trusted list, als je deal rond is kun je hier posten of het goed is verlopen of niet. - Geen spam, loop alsjeblieft dit topic niet onder te spammen, post enkel en alleen als je een speler wilt kopen of verkopen. - Ik als simpele forum member neem geen verantwoordelijkheid als er iets mis gaat nou laten we kijken of het wat word.