Is dat niet dat je gewoon 2x de pass knop in drukt.. Voordat ie bij de 1e speler is.. Dat was met een ander voetbalspel ook zo.. Volgens mij ook FIFA 2002..
Volgens mij moet je gewoon ff de beschrijving doorlezen die erbij zit, daar staat het precies in beschreven. Ik heb hem sinds gisteren ook, en moet zeggen dat ie erg vet is, kwam er zelfs achter dat je gewoon lekker in het veld kan gaan staan hooghouden met de bal staat wel stoer, staat daar je tegenstander beetje toe tekijken hoe jij kan hooghouden
Lekker handig, wel zeggen dat het nuttig is, maar hoe je het moet doen ho maar hoor!!! Soms vraag je je toch echt af waarom ze die handleidingen erbij doen!
1-2tje Je moet gewoon ff je rechter duimstick bewegen in de richting van de speler met wie je de een twee wilt maken, hij speelt em dan automatisch daarheen en die speler geeft hem automatisch weer terug als jij een sprintje vooruit hebt getrokken. Werkt erg goed als je het onder de knie hebt. Je zet zo de hele verdediging op het verkeerde been.
echt waar man word ik echt om man kan niet begrijpe dat mense een onvolledige handleiding make pffffff
Ik weet ook zeker dat ik het ergens gelezen heb, maar dat kan ook online geweest zijn. Het moet i.i.g. zoals ik hierboven ergens heb bescreven, met je rechterduimstick... daar ging het toch om?
Ik zal vanmiddag thuis nog is kijken of ik het kan vinden, maar weet bijna zeker dat ik het ergens heb gelezen in de handleiding. Maja we zullen zien, kan ook zijn dat ik ut me verbeeld