fifa world cup 2006 winkelprijs

Discussie in 'Algemeen' gestart door godzilla123, 25 apr 2006.

1. godzilla123

godzilla123 expert

Leuk Bevonden:
    0
    xbox: fifa world cup 2006 37,99
    xbox 360: fifa world cup 2006 59,99

Wat vinden jullie van dit verschil?

Ik vind het nog al wat, voor alleen betere graphics op de xbox 360!
    Wordt er niet een klein beetje misbruik gemaakt van het feit dat een console net uit is en de prijzen kunstmatig hoog worden gehouden!!! ;) ;)

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja het is belachelijk. Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Dat het duurder is op de 360 lijkt me logisch, maar bijna 2 keer zo duur is overdreven. Het probleem is dat iedereen het spel toch wel koopt. Het spel is namelijk best goed en heeft geen concurrentie met voetbalspellen op de 360. Misschien PES 5, maar dat is geen 360 spel en dat scheelt toch.

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Tao_Tek
    kom op zeg voor een game met amper vernieuwingen kun je toch niet voor 60 euro verkopen. ''Ja laten we lekker de WK editie met heel veel vernieuwingen (kuch*kuch)van Fifa maken en dan vragen we er ook gelijk de volle pond voor''!........|:-

Ach ja het is en blijft EA he.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006
  4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Is niet zo gek natuurlijk. Zoals hierboven al vermeld staat, Xbox 360 is nieuw en heeft geen concurrentie, De graphics zijn ook beter.

Xbox, ps2, gc zijn verouderd. Toch proberen de uitgevers hier nog geld uit te slepen, 1 van die redenen is dus om de prijs van games te laten zakken.

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Tsja, je kunt veel zeggen, maar dit spel is echt een heel stuk beter dan RtWC...de prijs voor deze game is niet belachelijk, de fout ligt bij RtWC. Die game was één grote naaistreek. Daardoor komt deze game kut uit. Ze hebben nu €120 gevangen voor eigenlijk één game...hoeren zijn het ;)

Deel Deze Pagina