1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Bij de NOS lieten ze gisteren een interview zien met 2 jongens die een site runnen waar ze analyses maken gebaseerd op de statistieken die beschikbaar zijn. Ze zeiden zelf dat Messi het meest aantal (succesvolle) steekpasses had en nog wat.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach ja, mensen die Duitsers nog moffen noemen zijn ook een beetje zielig.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je reactie is zelf ook niet van hoogstaand niveau Rienbu :emo:
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd ja.. Vind ook dat hij een waarschuwing moet krijgen voor dit soort opmerkingen.. Vind het nogal ver gaan. Maar dat is aan de mods.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ook Kees?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, die heeft de autistenkaart dus dat mag :+
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Serieus? Beetje onderbouw mag hoor kerel.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik zie hem toch nergens op de nummer één positie staan zoals jij al 100x beweerd hebt? Kortom, wederom een hoop gezwets over een speler die het niet waar heeft kunnen maken.

    Goals : Rodriguez, Müller, Neymar
    Shots : Benzema, Di Maria, Cristiano Ronaldo(:+)
    Shots Positions : Benzema, Di Maria, Cristiano Ronaldo(:+)
    Attacking : Rodriguez, Müller, Messi
    Defending : Van Buyten, Silva, Djourou
    Disciplinary : Valencia, Defour, Song
    Passes : Lahm, Kroos, Mascherano
    Distance : Müller, Kroos, Mascherano

    Ik zie één keer Messi staan. En dan basseer jij dat die Gouden Bal terecht is? What a load of shit. Dan had Ronaldo die bal ook wel mogen hebben op basis van die "harde statistieken".
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ok dude!!1!! Komt ie aan: iemand gelijk voor achterlijk persoon uitmaken bevordert een normale disussie niet echt lijkt me...
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Niet mijn probleem dat jij niet weet hoe je statistieken dient te lezen.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij heeft het langst gespeeld van allemaal! :+
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dus jij vind zijn post normaal? Ik vind het ronduit triest en belachelijk. Als dit tegenwoordig al 'normaal' is dan gaat het behoorlijk achteruit in NL. En Duitsers nog steeds Moffen noemen vind ik idd achterlijk
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is niet mijn probleem dat die keiharde statistieken niet in het voordeel van jou holmaat vallen. Nog iets;

    [​IMG]

    En het vaaktst lopen kotsen :+ Nee, die statistieken duiden toch op iets anders. Maar voor iemand die pro-Messi, pro-Neymar etc. is valt de waarheid uiteindelijk hard tegen.

    Again, het was een mooi WK. Had alleen mooier kunnen zien. Moet er niet teveel meer bij stilstaan. Heb met dit resultaat (3e) toch meer vrede als de 2e plaatst vorig jaar. Zeker gezien omdat we toen o-zo-dichtbij waren.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik heb die Duitsland haat nooit echt gesnapt. Rivaliteit is leuk en bevorderlijk voor de sfeer maar dit gaat veel verder. Doet altijd een beetje kleinzerig en overdreven aan. Dus nee, ik vind zijn post allesbehalve normaal. Iets wat ik overigens nooit beweerde...
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Denk dat merendeel van dit forum niet eens de leeftijd heeft om die "haat" te snappen, ik ook niet. Van personen die '74 bewust hebben meegemaakt waar de rivaliteit toen veel erger was snap ik het enigzins wel.

    Maar anno 2014 vind ik het allemaal zwaar overdreven. Het is leuk, zeker. Maar sommige gaan er echter veel te ver in.
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]

    Zo klaar nu. _0/
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Tuurlijk is rivaliteit goed' ben ik volledig met je eens. Maar stel nou dat er hier mensen zitten die Duits zijn van oorsprong oid. Dan worden ze even massaal in de grond getrapt door dat soort opmerkingen. En dat vind ik verre van een 'normale' discussie. En als hij dan ook nog eens mijn opvoeding onheus bejegent krijgt hij van mij een tik op zijn vingers.

    Maar goed. Zal het wel niet begrijpen ofzo.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    O leuk, statistiekjes.

    Ik heb er ook 1!
    Neuer had meer passes (244) dan Messi (242).
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je zoekt gewoon zo hard naar excuusjes. Word te pijnlijk. Eerst kom je met feiten. Die feiten geven vervolgens aan dat Messi niet DE beste was. Daarna komt er in het nieuws dat het één grote marketing "stunt" was. Vervolgens ga je oude koeien uit de sloot halen. Sorry man, maar je kan niet eens een inhoudelijke discussie starten met jou. Je valt dan als één of andere autist in de verdediging en zal alles aanhalen om jou "gelijk" te halen.

    Begrijp me niet verkeerd Nukem ... ook IK vind Messi een bijzonder goede speler. Echter verdiend hij die Gouden Bal niet als beloning voor zijn prestaties dit afgelopen WK. Want zoveel lof verdiend hij niet. Totaal niet.

    Zo, klaar nu!
    [​IMG]

    Tsssk! Jij kan echt geen statistieken lezen man.
     

Deel Deze Pagina