Hey welkom bij de enige echte Xboxworld Cup voor FIFA09!
Wat is dit ? Heel simpel. We hebben 16 teams die het tegen elkaar opnemen. Natuurlijk 4 poules van 4 teams per poul. Teams worden ingedeeld via de XBW loter, je kiest dus zelf niet een eigen team. In de poules worden 2x per tegenstander gespeeld, uit en thuis natuurlijk. Uitdoelpunten tellen niet, het gaat alleen om de punten. Bij winst krijg je 3 punten, bij gelijk beide 1 punt en bij verlies natuurlijk 0 punten. In totaal speel je dus 6 wedstrijden in de poule. De 2 met de meeste punten gaan natuurlijk door naar de kwartfinale. Hier speel je maar een keer, mocht het zo zijn dat het na de 90 minuten nog gelijk is, dan ga je meteen over naar penalty's! In het hele toernooi mag je zo veel gele kaarten krijgen, je wordt niet geschorst. Krijg je een rode kaart dan ben je wel een wedstrijd geschorst! Natuurlijk willen jullie weten wat je wint als je de Cup wint, 1 Maand Xbox Live Gold. Voor meer vragen kun je me gerust een bericht sturen. Zodra ik 16 mensen heb zal ik de loter gebruiken voor de teams en zal ik de teams weer loten in een poule, als ik dat allemaal heb gedaan geef ik een datum op wanneer alle wedstrijden in de poules moeten zijn gespeeld! Als je mee wilt doen, geef je dan hier op en meld je gamertag er meteen bij! Het geld alleen voor XBW members, dus broertjes, zusjes, oma's en weet ik veel wat nog meer mogen dus niet meedoen! - Meld na dat je een wedstrijd heb gespeeld de score, doelpunten makers maakt niks uit.
--
Ik heb genoeg tijd gegeven, mensen die door zijn:
Werder Bremen - Robbin92 - 4 - 7
Chelsea - jack gunit - 5 - 7
Bayern Munchen - Joerit - 2 - 6
Manchester United - performedsiebe - 3 - 6
Liverpool - viktortje007 - 6 - 13
Juventus - Ralluf - 6 - 7
Real Madrid - Alpine2009 - 3 - 7
Olympique Lyon - Xboxgamernr1 - 2 - 1
Spelers die doorgaan, omdat in Poule B maar een team was met punten komt Manchester United - performedsiebe - 3 - 6 er ook bij. Dit omdat hij van alle 4 de poules de meeste punten heeft behaald als nummer 3.
In de Kwartfinales worden er 2 keer gespeeld, uit en thuis. Uitgoal punten tellen niet! Het gaat om de punten die je verdient door gelijk, winst enz. Degene die het meeste punten heeft na 2 wedstrijden gaat door. Rode kaart is een wedstrijd geschorst, wedstrijden 5 minuten. Geen verlengingen of strafschoppen, als het na 2 wedstrijden kwa punten nog gelijk staat word er een 3e wedstrijd gespeeld!
Kwartfinales:
Kwartfinale 1 =
Liverpool - Werder Bremen
Werder Bremen - Liverpool
Kwartfinale 2 =
Bayern Munchen - Real Madrid
Real Madrid - Bayern Munchen
Kwartfinale 3 =
Juventus - Chelsea
Chelsea - Juventus
Kwartfinale 4 =
Olympique Lyon - Manchester United
Manchester United - Olympique Lyon
Wedstrijden moeten Woensdag 22 Oktober gespeeld zijn!