Fifa09: XBW-Stars

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ralluff, 5 mrt 2009.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Aangezien er een nieuw team is opgericht voor fifa clubs, en het te onoverzichtelijk was dingen af te spreken in de 'fifa09 thread', heb ik hier even een aparte thread voor aangemaakt.

Momenteel zitten we op 9 spelers, en kun je je dus nog altijd blijven aanmelden!
    Zet hier dan even je gamertag neer.
    Ga alsjeblieft niet zeggen dat je in het team wilt, als je maar 1x komt, en we je daarna nooit meer terug zien. De meeste mensen wat momenteel in het team zitten, zijn actief. Dit verwacht ik dan ook als je erbij wilt.

Er is een maximum van 15 man, maar ik hou wel een reserve lijst bij.

Leden:

Ralluf
    xDaz
    JoJo nl
    viktortje007
    WD Orange
    Ferronn
    Henrive
    Powerslim NL
    Rauwdouwer

Mocht je erbij willen, stuur me dan ook even een PM. Ook zou ik dan graag even een oefenpotje willen spelen tegen je, om te kijken hoe goed je bent.
    Aangezien de meeste van ons een vrij goed niveau hebben, waar we best wel iets mee kunnen, wil ik dit ook zo houden!
    Mocht het toch zo zijn dat je me niet kunt overtuigen van je kunnen, accepteer dit dan ook. Je mag het later nog een keer proberen!

Mocht je in het team komen, houd er dan wel rekening mee, dat de kans zeer klein is dat je een plek in de voerhoede gaat krijgen!
    We zijn daar namelijk al bezet, en het spitsen duo Viktor en Jojo zijn goed op elkaar ingespeeld aangezien ze ook al heel wat wedstrijden hebben gespeeld bij 'FC niet dan evert'. Verder kunnen we vooral op het middenveld nog een versterking gebruiken.

Er word met Inter Milaan gespeeld, wat tot nog toe goed bevalt.

Ik ga geen vaste dagen plannen voor wedstrijden, maar bespreek dit gewoon even hier. Aangezien dit een actief team is, verwacht ik wel dat we regelmatig wat potjes kunnen spelen. Dus gewoon even hier iets laten weten qua dag en tijd.

Later zet ik nog even neer welke plek iedereen gaat krijgen op het veld, en de opstelling, formatie etc.

Er zijn verder geen strenge regels aan verbonden, gezelligheid en je 100% inzetten is het belangrijkste! ;)

Zondag 8 maart , 16:00u! Kom allen.;)

Zorg er wel voor dat je een headset hebt, we hebben nu een aantal keer ervaren dat iemand zonder headset gewoon minder presteert aangezien hij geen aanwijzingen kan opvolgen.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien ff handig om iedereen een positie uit te delen?
    Maar goede startpost _O_

3. vPx Secour

vPx Secour Guest

Ik kan je wel joinen, geef een gil en ik ben er gelijk. \o/

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat komt wanneer er wat meer plaatsen bezet zijn en we een vast team hebben, zal me niet verbazen als er nog 5 aanmeldingen komen waarvan ik van 3 mensen na een week niks meer hoor.;)

Prima, zal je even inviten.:)

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien een leuk idee om de opstelling van inter milaan te plaatsen inclusief de bezette posities? Met daarbij natuurlijk de spelers van het 'elftal'. :thumbs:

Ik voel er wel wat voor mij aan te melden. Ben momenteel lid van een club, maar die zijn de laatste dagen minder actief. Ik denk er even een werkdagje over na. O-)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat komt nog, nadat ook daadwerkelijk iedereen een vaste plek heeft, dit is tot nu toe alleen nog in de voorhoede en verdediging het geval.

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb 11 jaar gevoetbald, was altijd rechtshalf. Kan ik me bij deze aanmelden? Ik stuur je nog even een pm.

Overigens hoop ik dat het dan geen bezwaar is als ik alleen 's avonds beschikbaar ben? Ik moet overdag gewoon werken dus ben vaak pas vanaf 18 uur beschikbaar. Ik ben iig wel actief.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Neehoor, is geen probleem, de meeste zijn in de avonduren + weekend aanwezig.

9. P.Lodder

P.Lodder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er helemaal klaar voor als het aan mij ligt!
    Het liefst speel ik graag midmid dan kan ik de passes goed verdelen.

gr.

10. P.Lodder

P.Lodder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er helemaal klaar voor als het aan mij ligt!
    Het liefst speel ik graag midmid dan kan ik de passes goed verdelen.

gr. P.Lodder.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hopelijk kan ik wat 'digitale pot(t)en breken' :+ om Ralluf te overtuigen van mijn kwaliteiten.

12. vPx Secour

vPx Secour Guest

Yay, invite. :p

13. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel minimaal 1 uur fifa per dag online
    Gamertag: Gwn Ali

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Beiden even een PM sturen met je gamertag, en wanneer je een oefenpotje wilt spelen.

15. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lukt het niet?

16. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ralluf, kan ik er bij?

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik er nog bij? Kan elke dag spelen, ben niveau 20 en sta +- 4000ste in de leaderbords

Heb trouwens al 2 keer tegen je gespeeld, toen had ik 2 keer gewonnen. 2-1 en 3-2 volgens mij

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ok is goed ;) zelf vond ik dat CDM (?) het mij het beste afging ;)

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ging jou iets goed af dan? :eek:

In die wedstrijden die ik heb gespeeld was ik toch wel even topscoorder als CAM. O-)

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jup, heb al eens tegen je gespeeld.

Klopt, paar maandjes terug:+
    Je mag erbij.

Kijk ook regelmatig in de starpost, daar ga ik vanaf morgen inzetten wanneer we een wedstrijd spelen.;)

Deel Deze Pagina