[ Fifa10 ]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Givenchi3, 27 okt 2009.

1. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [ Fifa10 Toernooi]

Een hele goede morgen! Om te beginnen, ik ben nieuw hier...Ik speel sinds vorig jaar Fifa 09 en nu Fifa10. Voorheen altijd PES. Sinds vorige week heb ik ook maar weer eens Live op mijn xbox gedaan. Nu lees ik hier het 1 en ander over online Fifa toernooien. Ik wil ook aan zo een toernooi meedoen, maar weet dus echt niet hoe je zoiets moet doen / organiseren. Wie kan mij daarbij helpen? Ik ben niet echt heel goed, zit nu na een weekje online spelen rond de 1000 a 1100 Fifa punten. Speel altijd met de std. tactiek, omdat ik niet weet welke tactieken goed zijn en aan de hand van welke factoren je een bepaalde tactiek kiest. Goed, wie kan mij helpen ;)

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Voor Fifa 10 toernooien kun je hier een kijkje nemen: Xbox Live Gaming Forum
    Voor hulp, tips & tricks voor Fifa 10 kun je in het Fifa 10 topic terecht, die is hier te vinden; Klik

Mochten er nog vragen zijn betreft Fifa 10 dan kun je mij een PM sturen.
    Succes!

3. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, hier in dit gedeelte heb ik al wat zitten neuzen en ik zou graag een toernooi op willen zetten, kan dit echter niet alleen en zou graag een buddy willen hebben, die mij hierbij helpt zodat ik het een volgende keer zelf kan

4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het belangrijkste van allemaal is dat je veel op xbw en xboxlive bent, en je deelnemers ook, daar kan je achter komen door bijv. Op andere topics te kijken wie er graag toernooien speelt, ook het aantal verstuurde berichten wil nog wel eens aangeven of iemand actief online is. Binnenkort organiseer ik weer iets, als je wil kan ik je wel een invite sturen voor dat toernooi ? Succes

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou gewoon ff goed kijken hoe alle andere toernooien zijn opgezet, en dan vervolgens zelf iets vergelijkbaars opzetten. Is niet zo moeilijk, het belangrijkste is dat je veel actief bent op XBW..

6. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mij dan afvraag...Moet je het toernooi ook opzetten in fifa zelf, houdt fifa zelf de standen bij of moet dat allemaal hier worden bijgehouden ?

7. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Givenchi3,

Je kan zoals mk katti gedaan heeft een toernooi met competitie opstarten. Als je dit doet kan je de fifa10 competitie optie gebruiken.
    Je kan dan zelf een competitie starten, deze houdt dan de stand dan ook bij. Maar je kan ook gewoon een knock-out systeem gebruiken en dan plaatsen de mensen de uitslagen op dit forum. Dan houd jij gewoon de stand bij dus.
    Het meest gebruikte en ook actieve toernooi is toch wel een knock-out systeem, omdat mensen dan vaak maar 1 of 2 wedstrijden hoeven te spelen en dan gaat het toernooi ook wat sneller. Maarja de keuze is aan jou.

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  8. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me trouwens goed tegen het aantal toernooien die georganiseerd zijn...

9. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar zelf bijhouden is en blijft een must!!

10. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke termijn wil je weer iets organiseren MK Katti ?

11. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen start ik een topic met een nieuw iets, dus dan start de inschrijving, maar ik stuur eerst invites naar de actieve en serieuze spelers, stuur me maar een fr. Request.

12. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MK katti ik doe mee :p

13. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben actief en serieus, alleen voetballend mis ik wat kwaliteiten tegen de serieus betere spelers haha. Zit nu op mijn werk zal je vanavond wel een request sturen..

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet om hoe goed je bent, maar hoe goed je wordt..;)

15. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nou mooi. ik zal je vanavond wel even toevoegen, kunnen we gelijk een potje spelen. Mijn broertje heeft trouwens mijn headset uitgeleend, die krijg ik volgende week weer terug

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik doe ook graag mee met een Fifa 10 toernooi, ik hoor het wel.. ;)

17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Op moment ben ik een silver member maar dat is voor het weekeinde wel weer opgelost.

Ik heb ook wel oren naar een leuke online-tourney.

Zou je mij ook een PM-etje willen sturen, bij voorbaat thnx

18. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel mee willen doen

Deel Deze Pagina