[ Fifa10 ]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Givenchi3, 27 okt 2009.

1. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [ Fifa10 Toernooi]

Een hele goede morgen! Om te beginnen, ik ben nieuw hier...Ik speel sinds vorig jaar Fifa 09 en nu Fifa10. Voorheen altijd PES. Sinds vorige week heb ik ook maar weer eens Live op mijn xbox gedaan. Nu lees ik hier het 1 en ander over online Fifa toernooien. Ik wil ook aan zo een toernooi meedoen, maar weet dus echt niet hoe je zoiets moet doen / organiseren. Wie kan mij daarbij helpen? Ik ben niet echt heel goed, zit nu na een weekje online spelen rond de 1000 a 1100 Fifa punten. Speel altijd met de std. tactiek, omdat ik niet weet welke tactieken goed zijn en aan de hand van welke factoren je een bepaalde tactiek kiest. Goed, wie kan mij helpen ;)

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Voor Fifa 10 toernooien kun je hier een kijkje nemen: Xbox Live Gaming Forum
    Voor hulp, tips & tricks voor Fifa 10 kun je in het Fifa 10 topic terecht, die is hier te vinden; Klik

Mochten er nog vragen zijn betreft Fifa 10 dan kun je mij een PM sturen.
    Succes!

3. Givenchi3

Givenchi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, hier in dit gedeelte heb ik al wat zitten neuzen en ik zou graag een toernooi op willen zetten, kan dit echter niet alleen en zou graag een buddy willen hebben, die mij hierbij helpt zodat ik het een volgende keer zelf kan

4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het belangrijkste van allemaal is dat je veel op xbw en xboxlive bent, en je deelnemers ook, daar kan je achter komen door bijv. Op andere topics te kijken wie er graag toernooien speelt, ook het aantal verstuurde berichten wil nog wel eens aangeven of iemand actief online is. Binnenkort organiseer ik weer iets, als je wil kan ik je wel een invite sturen voor dat toernooi ? Succes

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1