Ik moet het even vragen: Zit in fifa2002 ook de keus om met Nederland te spelen?!? Anders kennen ze Fifa2002 van mij lekker in hun r**t ( je mag zelf wat invullen voor de ** ) steken. Ik twijfel nog tussen ISS2 en FIFA2002, kan iemand mij overtuigen het 1 wel/niet te kopen?
sinds ze besturing nieuwe stijl hebben (fifa2002)die zuigt nogal heel erg hard kan ISS2 alleen maar beter zijn
Ik heb screenshots gezien van ISS2 met Nederland vs. Duitsland. Dus Nederland is daar wel vertegenwoordigd.
Wouter weet je dat zeker? Ik had juist ergens gelezen dat Nederland niet in Fifa Worldcup 2002 zat???
Misschien bedoelt WouteR wel gewoon Fifa 2002 en niet de worldcup editie want daar zit nederland niet bij!!!
Ik bedoelde de World cup Editie en Guardion hierboven heeft het OOK over de WORLD CUP editie, beter lezen dus
Ik dacht toch duidelijk dat ik hier FIFA 2002 las en niet FIFA Worldcup 2002 vandaar dat ik dacht dat je ermee in de war was
heb je Fifa 2002 op de pc gespeeld? zo ja dan weet je dat de KPN er niet inzit en het Nederlands elftal een grote zooi is. En daarbij het nieuwe gameplay systeem van Fifa vind ik ook erg waardeloos als ik het vergelijk met ISS (een vriend heeft deze op PS2). Dus ik zal geen Ea games voor mijn Xboxie kopen.