fight night 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door sjaakmans, 30 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakmans

sjaakmans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een heel goed spel om dat je geld moet verdienen bij veel spellen ben je heel snel klaar ge seeld en dan heb je er niks meer aan behalfe HALO
    maar dit ken je niet echt uit spelen *)

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    leuk om te weten.

3. Lionhard

Lionhard Guest

bedankt

4. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ontzettend bedankt, ik weet zeker dat ik deze ONGELOFELIJK nuttige informatie goed kan gebruiken _0/

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik vond juist dat dit spel te snel uit te spelen was.Als je op nummer een van de wereld was had je genoeg geld om alles te kopen en de er was geen uitdaging meer omdat je veel beter was (qua stats)dan de computer

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heel fijn, maar als je de zoekfunctie had gebruikt dan had je kunnen zien dat er al een thread bestond over deze game. Het is dan ook altijd aan te raden om eerst te zoeken voordat je zomaar een thread opent. :) Tevens wordt er in die thread tenminste nog lekker inhoudelijk gepost. Iets wat je van de heren Slurpgeit, Lionhard en The_guardian iig al niet kunt zeggen. Als jullie dan toch niets boeiends hebben te melden, post dan ook gewoon niet oke.

In ieder geval lijkt het me beter om hier verder te posten over deze game:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=49810&page=2&pp=15&highlight=fight night

- Closed

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina