Fight Night 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door michaelboz, 25 jan 2009.

1. michaelboz

michaelboz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben op zoek naar Fight Night round 3, alleen behalve via import bij Bol kan ik hem nergens vinden.

Iemand nog een idee waar je hem kan kopen, en/of dat het een classic game word?

Alvast bedankt

Gr Mic

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij de volgende winkels is de game nog verkrijgbaar:

-www.dimplus.nl => nieuw, classic, 30 euro
    -http://www.gameshoptwente.nl/gameshop/default.asp?id={4CDE91DA-613A-4A63-93C1-1175E8824A7A} => nieuw 30 euro en gebruikt 20 euro

Verder heb ik de game nog niet bij een winkel in Nederland kunnen vinden. De game is al wat ouder en is daarom zeer slecht leverbaar. Probeer de anders game te krijgen via de Xbazar. Misschien dat ik de game nog wel voor je kan regelen voor minder, laat het wel weten.

Hier heeft iemand de game op de Xbazar staan voor 20 euro: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=123969&highlight=fight night

4. michaelboz

michaelboz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!, echt relaxed zeg.

Weet je toevallig ook of dimplus een beetje betrouwbaar is? Want dan bestel ik hem daar wel.
    Ben een beetje huiverig met online kopen en heb dat alleen nog bij bol.com gedaan. Maar daar is hij 53 euro dus wel een beetje duurder:)

Nogmaals heel erg bedankt!

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij de dingen die ik bij Dimplus heb gekocht is tot nu toe alles goed gegaan, dus ja, ik vind Dimplus wel een betrouwbare winkel. :)

6. michaelboz

michaelboz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dank, bestelling is geplaatst dus nu maar afwachten :)

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79

Deel Deze Pagina