fight night round 2 KO's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kaneda, 8 sep 2005.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nu al een maand en het blijft een uitdaging. Eerst had ik het op heavyweight uitgespeeld...de moeilijkheidsgraad viel mee er waren het hele traject ongeveer 3 boksers waarmee ik ECHT moeite had. Daarna begon ik met middleweight en ik merkte meteen tijdens de amateur rondes al dat dit een stuk moeilijker is dan heavyweight...de tegenstanders zijn niet alleen sneller maar ze lijken ook veel beter te verdedigen.
    Mja ik wou het over de snelste ko's hebben. Ik had in mijn eerste prof gevecht in middleweight een ko in 12 seconden.
    Die tegenstander viel als een leeuw aan en ik ontweek wat klapjes, uppercut(geen haymakeruppercut) terwijl ik naar achter liep en bam ik had zon instant ko. Ik had geluk dat die gast zich zo moe maakte en dat mn klap perfect op zn kin lande natuurlijk. Maar ik was de eerste paar seconden best geintimideerd door de aggressieve aanvallen van dat poppetje, echt kicke toen ie gelijk neer ging.

2. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik val altijd zelf als een gek aan! :) en dan heb ik ze meestal in de eerste of begin 2e ronde neer.. soms staan ze wel 5x op...

3. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt,,ik heb nu 53 kos in totaal..
    ik speel wel op moeilijkst en da vind ik erg moeilijk ze blokken telkens ik doe ze geen pijn
    greetzzz marinerobin

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook moelijkst proberen maar dan word het spel heel anders...je moet veel voorzichtiger te werk gaan

Deel Deze Pagina