1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De scenes waren zeker vet, maar te weinig en te kort. :mad:

    Angry Joe is right on the money hier:

    https://www.youtube.com/watch?v=z8wRyimbzW8
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Non-stop

    Weer lekkere actiefilm met Liam Neeson! Alleen einde valt beetje tegen en vond 'm erg voorspelbaar.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Te voorspelbaar
    Gelijk in het begin wist ik al dat die dude met de bril die om een vuurtje vroeg, een dader zou zijn
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Lol, wil ik Non-stop kijken, heb ik een of andere gare Non-stop film uit 2013. Bar slecht.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zo idd, wat zeiden ze bij de videotheek dan?
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd.
    Dacht precies hetzelfde. Alhoewel ik ook nog wel ging twijfelen of he misschien van 'buitenaf' kwam dmv camera's oid. En ook heel vreemd dat gat van wc -> cockpit. Die vrouw ontkent 't, hangt een jankverhaal op en dan is het van: 'Oke, next subject..'
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb 'm ook gezien vandaag.
    Best wel wat bizarre plotholes.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, het is me na de zoveelste poging dan toch eindelijk een keer gelukt om hem uit te kijken. De extended version nog wel (van bijna vier fucking uur):

    Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring (Peter Jackson, 2001)

    [​IMG]

    Ik kan er vrij kort over zijn: het boeide me geen zier. Het eerste uur ofzo kon ik m'n aandacht er nog redelijk bijhouden, maar daarna werd het een opeenstapeling van trieste wezens, vermoeiende preken/gesprekken en clichés.

    Ik denk dat ik over een jaar of twintig het tweede deel wel eens ga kijken.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer. Blijf het zelf wel awesome wel vinden.
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Ligt het Fantasy-sfeertje je wel? Want als dat totaal niet aanwezig is kun je het inderdaad maar beter skippen. Zo kijk ik geen scifi films omdat het me totaal niet boeit.

    Het is ook een beetje een clichématig heldenepos he, waarvan vanaf minuut 1 al vastligt dat de 'goeden' gaan winnen. Ik vind het toch wel heerlijk om me 3 uur onder te dompelen (vooral in de bios) in een 'bombastische' film.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253





    Dat de film uit 2014 niet heel beter zal zijn
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Is het erg als ik X-Men First Class nog niet gezien heb en ik wel deze wil zien?
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou m wel snel even kijken
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik hou totaal niet van fantasy (wel van sci-fi trouwens, maar ook met als basis de realiteit, dus geen star wars/star trek en dat soort verzonnen werelden).

    Ik wilde de film gewoon een keer zien om een fatsoenlijk oordeel te kunnen vellen. Ik was nooit echt verder gekomen dan een uurtje ofzo, en werd daarom zo nu en dan gevraagd om hem tóch een keer helemaal te kijken voor een beter oordeel. Misschien dat ik hem zelfs wel beter zou gaan waarderen na een volledige kijkbeurt. Helaas heeft het niet mogen baten...
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je dan ook aanraden de gewone versies te kijken in plaats van de extended. De extended versies zijn mijn inziens alleen voor de échte fans. De standaard LOTR trilogie heb ik meerdere malen gezien, de extended versie slechts één keer. Voor mijn gevoel voegde het niet genoeg toe.
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Maar waarschijnlijk maak je hem met dergelijke films gewoon niet blij :). Niets mis mee, ieder z'n smaak. Zo kijk ik (geen grote filmliefhebber, meer series) eigenlijk nooit 'zielige/negatieve' films, horror, of die typische kunstzinnige oscarfilms (al zijn ze volgens alle kenners nog zo goed). Ik weet dat ik hierdoor waarschijnlijk wat pareltjes mis en wat overkom als een erg simpele/domme filmkijker, maar ik wil gewoon met een glimlach op mijn gezicht eindigen met een film en dat deze me positief vermaakt. Na het kijken van Requiem for a dream was ik gewoon zo down als wat, dat zoek ik niet bij entertainment.

    EDIT: Buiten de ass-to-ass man dan, die was hilarisch.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2014
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ben gewoon tot de conclusie gekomen dat die superhelden shit niks voor mij is.

    Wel naar Godzilla geweest (3D).
    Was best geinig! Verhaaltje is wel leuk, vooral dat de atoomproeven eigenlijk geen proeven waren vond ik tof. Visueel echt supersterk, en vooral de opening titles waren echt stoer, beste die ik in tijden heb gezien.

    Zoals ik wel vaker heb was het liefdesplotje weer overbodig kut, en van mij had het niet gehoeven dat exact de zoon van Walter White ook weer een hoofdrol speelde in San Fran. Was toch gewoon beter geweest als het als een gevecht tussen de mensheid en de monsters was. Nu wordt het weer zo’n one-man-show, dat vind ik net wat te patriottisch.
    Verder toffe beelden hoor, vooral die skydive scene was geniaal, en dat ze arriveerde in die ghost town leverde ook mooie beelden op. Al met al een redelijk goed rampenfilmpje.
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Oscarfilms zijn niet kunstzinnig. Die zijn meestal vrij rechttoe rechtaan.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Succes met The Return of the King dan (Het 3e deel). :+
     

Deel Deze Pagina