1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik wacht nog op Yify
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Op het internet
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812


    Oké, het is heel erg Bladerunner meets I Robot. Maar het ziet er niet eens zo slecht uit, lekker kleinschalig. En kale Banderas is best tof. :eek:
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Godzilla was een toffe film.

    Morgen naar de Tortels.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die is er inmiddels!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dutch Release Team, must have. :cool:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Godzilla

    Matig zeg. Jammer. Was gewoon totaal niet boeiend en de film was verder zo standaard en zat vol met toevalligheden.
    Dom dat ze Cranston ook doodmaken in de film. Want het begin was nog wel aardig. Vooral door hem. Daarna gaat de focus naar een standaard militair die totaal geen indruk maakt.

    5/10
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Godzilla

    Vond het ook echt 1 grote tegenvaller en dat is nog zwak uitgedrukt. Zoals hierboven al werd vermeld hangt de film met toevalligheden en cliches aan elkaar. Al de personages boeide me al helemaal niks meer puur omdat alles als los zand aan elkaar zat.

    4/10
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Godzilla

    Ik heb er verder eigenlijk niets aan toe te voegen. Opzich wel een vermakelijke film, maar niet meer dan dat.

    5/10
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vond wel tof. De gevechten waren goed. Menselijk verhaal wat minder boeiend. Maar om gelijk 4en en 5en uit te delen, nah
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke gevechten?

    Op het einde gaan ze een beetje los in San Fran maar voordat het echt begint springen ze vooruit in de tijd na een complete stad die kapot is. Daarna komen er heel even wat kleine scenes waar ze echt vechten maar al snel gaan ze weer steeds naar de militair toe.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Waarom moest Bryan Cranston zo snel dood. Klootzakken.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De Intro had ook langer gemoeten, en daarmee de rest van de film ook. Het is net alsof er heel wat miste. De enige serie films die dat goed kan doen, scenes weglaten, is The Lord of the Rings. Bij Godzilla had ik gisteren echt zoiets: WTF, er lijkt echt veel te missen. Dat beginstuk was prima, daarna gaat het bergafwaarts, vergelijkbaar met Transformers 4. Opent erg sterk naar mijn mening, daarna word het gewoon kut.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Godzilla

    Lead man is echt tergend zwak, net zoals de army commander op het boot. Totaal niet geloofwaardige acteerprestaties, maar de monsters waren tof, vooral op een 92 inch scherm ;-)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Net ook klaar met Godzilla. Jammer dat Godzilla pas na 1 uur en 40 minuten mee komt doen.....
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Spoilers jongu! Nu moet ik dus zo lang wachten?!?! Verdomme.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Over Godzilla en laten wachten gesproken... sequel pas 2018...
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Godzilla
    Hollywood gonna Hollywood. Met een 'onbekende' director en aardige trailers had ik een verwachting dat het eindelijk eens anders zou zijn, helaas niet. Tergend. Dat ze de tijd nemen om rustig te beginnen is totaal niet erg, graag zelfs, maar dit ging helemaal nergens heen. Watanabe (wat over het algemeen een hele fijne acteur is) als de standaard dokter, Quicksilver en Scarlet Witch (lol) als zoetsappige nietszeggend koppel, shots met kinderen in een bus, verschrikkelijk. Zit iemand echt te wachten op shots waar je de zogenaamde spanning van het gezicht van dat vrouwtje duizend keer moet zien? Flikker toch op. Laatste halfuur ging het eindelijk een beetje los, omdat de aandacht dan niet meer op al die sukkelige acteurs ligt, maar toen was alles al niet meer serieus te nemen en was de spanning allang dood. Ja, de gevechten waren uiteindelijk top, maar het was allang te laat. 5
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klein spoilertje dan. Je kunt nu dus gerust de eerste 100 minuten overslaan.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is wat dat betreft net het origineel.

    Ik vond de film wel okay maar ook niet meer dan dat.
    Ze hadden een beetje de toon van het origineel maar qua verhaal leek het meer op 1 van de jaren 80 of 90 Godzilla films

    Vond het design van Godzilla zelf ook prima, de MUTO's dan weer een stuk minder

    Al met al had ik er eigenlijk wel iets meer van verwacht, ik had heel veel positieve reacties gelezen en vond het eigenlijk niet meer dan een okaye reboot

    Ik had lieven een straight up remake gezien , vind het wat raar dat ze Godzilla als beschermer, iets wat totaal niet in de eerste films het geval was maar alleen in de veel latere Vs serie er zo in hebben verwerkt
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014

Deel Deze Pagina