1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dan wil ik ook dat de X-men terugkomen! En dan een episch slot met alle marvelhelden in 'Avengers 3'.

    Fantastic Four mag blijven, die zijn gay. Al is silver surfer wel nodig.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Sommige dingen zijn zo slecht dat ik niet eens meer grappig vind. Zombeamers is daar een goed voorbeeld van.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zombeamers klinkt idd heel gay.. Bevers daarentegen!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sin City 2 gezien. Ging nergens over, 4/10. En die vier punten zijn voor de boobies van Eva Green.
    Nogal inhoudsloos verhaal, teveel slachtwerk en lang niet zulke sterke dialogen als in de eerste film.
    Was gewoon een aaneenschakeling van scenes, met minimaal verhaal.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sex Tape

    Ach

    6.5/10
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ga vooral http://www.imdb.com/title/tt0309987/?ref_=fn_al_tt_1 kijken voor de boobies van Eva Green!
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The informant! gekeken. Aardige komedie met Matt Damon. Hij speelt een informant, die zelf ook niet helemaal te vertrouwen is.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Closed Cicruit gezien. Prima acteerwerk, maar wat een fouten in de film. Er mist echt zoveel qua plot. 4.5/10

    Gone Girl gezien. Best goede film, al zie je wel dingen aankomen. Einde verrassend, met een voor Affleck zeer goede acteerprestatie. Verhaal is verder goed, acteren van iedereen ook uitstekend. Vond het alleen een erg lange zit, want vooral de eerste helft is nogal rommelig. Pas rond de pauze begon het zijn uiteindelijke vorm langzaam te krijgen. Twijfel een beetje over het cijfer, maar vind een 7.5/10 voor zijn doel prima.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2014
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Phone booth gezien. Leuke thriller die zich rond een telefooncel afspeelt, waar een man onder schot wordt gehouden door een geheimzinnig figuur.
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Gone Girl gezien. Liep met een raar gevoel de bioscoop uit. Misschien had ik te hoge verwachtingen. Als ik deze film moet vergelijken met bijvoorbeeld een Prisoners, dan kies ik 3x liever voor die laatste.
     
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ook Gone Girl gezien. Was niet ontevreden na afloop. Vond 'm cinematografisch erg prettig om te zien en het einde erg passend/voldoenend. Ik zou 'm zeker aanraden, maar zou 'm bijvoorbeeld ook niet per sé verkiezen boven Prisoners. Verder ook Let's Be Cops gezien, erg grappig! Maar ik vind Johnson en Wayne ook gewoon erg geestige acteurs.
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    22 Jump Street was bij vlagen erg grappig, maar 21 was een stuk leuker en minder geforceerd. Die scene met Ice Cube in dat restaurant was wel echt kapot gaan.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was de enige keer waar ik echt hardop moest lachen
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En Vietnamese Jesus. :+
    Ook al was die grap een tikkeltje geforceerd.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    The Equalizer. Op 1 kort trailertje na eigenlijk niets van meegekregen maar toch een best "originele" film gezien de setting en opzet, iets dat al heel vaak is gedaan. Kijkt goed weg en was, ondanks de lange(re) speelduur, best snel weer afgelopen. Heel goed te doen :)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ook The Equalizer gezien. Tof maar ongeloofwaardig natuurlijk. Maar daar omheen gekeken is het gewoon goede film
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hanna (2001) net gezien. Vage film, maar op één of andere manier kijkt die wel lekker weg. 6/10
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Prisoners is inderdaad een betere film, maar kan ik eerder met een Zodiac of Se7en vergelijken dan Gone Girl. Toch net iets anders vind ik, buiten dat vond ik het echt nog steeds een ijzersterke film. So far beste van dit jaar.
     

Deel Deze Pagina